استاندار خوزستان بر آهک پاشی و لایروبی جو‌های روباز در شهرستان کارون تاکید کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان گفت: اداره کل امور شهری استانداری، شهرداری‌های استان را برای آهک پاشی و لایروبی جو‌های روباز در شهرستان کارون بسیج کند.

او افزود:پروژه‌ای برای دفع فاضلاب مناطق درویشیه و شهرک نور که حدود ۱۰ میلیارد تومان هزینه دارد باید اجرایی و تا هفته آینده مناقصه آن برگزار شود؛ پروژه خیابان امام رضا (ع) نیز به مناقصه رفته و هر دو پروژه به زودی اجرایی خواهند شد.

شریعتی با بیان اینکه تا حدود یک ماه آینده بخش دیگری از عملیات جمع‌آوری فرآورده‌های نفتی با هزینه یک میلیارد دلار  آغاز خواهد شد تصریح کرد: ابتدا انتظار می‌رود برای بیمارستان ابوذر که مرکز تخصصی درمان بیماری‌های اطفال است این همراه‌سرا با پیگیری دانشگاه علوم پزشکی اهواز و کمک بنیاد مستضعفان ساخته شود.

استاندار خوزستان بیان داشت: آمادگی داریم که طرح تجاری بیمارستان ابوذر را داده تا جبران هزینه‌های بنیاد مستضعفان در این بخش صورت پذیرد همچنین متوسط ابتلا به سرطان در خوزستان به نسبت میانگین کشوری پایین‌تر است، اما در خصوص این طرح هرگونه کمکی که نیاز باشد آمادگی انجام آن را داریم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.