مهم‌ترین اخبار حوادث امروز (یکشنبه ۶ بهمن ۹۸) را اینجا بخوانید.

کشف موتورسیکلت قاچاق غیر مجاز/واژگونی پژو ۲۰۶ در محور به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،مهم‌ترین اخبار حوادث امروز (یکشنبه ۶ بهمن ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

عوامل انتشار محتویات غیراخلاقی درفضای مجازی در دشتستان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از شناسایی و دستگیری عوامل انتشار محتویات غیر اخلاقی در فضای مجازی خبر داد.

 سرهنگ  فرهاد آراوند گفت: کارشناسان مبارزه با جرایم سایبری پلیس فتا دشتستان با رصد شبکه‌های اجتماعی در بستر فضای مجازی دریافتند که دو نفر به عنوان مدیر گروه‌های مجازی با جذب اعضایی از سراسر استان بوشهر اقدام به انتشار گسترده محتویات غیراخلاقی در فضای مجازی کرده اند با هماهنگی مقام قضائی اقدامات لازم را جهت دستگیری آنان آغاز کردند.

او با بیان اینکه پس از اقدامات شناساسی و هماهنگی با مقام قضائی، هر دو متهم دستگیر و به پلیس فتا منتقل شدند، عنوان کرد: متهمان در مواجهه با شواهد ارائه شده از سوی مأموران به بزه انتسابی اعتراف کردند و تجهیزات دیجیتالی مورد استفاده در جرم از آنان کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان به شهروندان توصیه کرد درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک یا مجرمانه در بستر اینترنت یا فضای مجازی همچنین نیاز به مشاوره تخصصی به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش گزارش‌های مردمی مراجعه کنند.

کشف موتورسیکلت قاچاق غیر مجاز در بوشهر

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر گفت: یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق غیر مجاز به ارزش ۲ میلیارد ریال در این شهرستان کشف شد.

 سرهنگ ابراهیم عرب زاده بیان کرد: در اجرای طرح برقراری امنیت اجتماعی، برخورد با موتورسواران متخلف به صورت ویژه در دستور کار گشت‌های محسوس و نامحسوس پلیس شهرستان قرار گرفت.

او بیان کرد: با تلاش ماموران یگان امداد یک دستگاه موتورسیکلت هوندا ۱۳۰۰ سی سی قاچاق که به صورت غیر مجاز در حال تردد در سطح شهر بوشهر بود شناسایی و توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر با بیان اینکه کارشناسان ارزش موتورسیکلت کشف شده را دو میلیارد ریال برآورد کرده اند، گفت: این روند در شهرستان بوشهر به صورت لحظه به لحظه در حال اجراست.

عرب زاده  عنوان کرد: طرح برخورد با دارندگان موتورسیکلت‌های قاچاق به صورت جدی در دستور کار این فرماندهی قرار دارد.

واژگونی پژو ۲۰۶ در محور بوشهر-برازجان

واژگونی خودرو سواری پژو ۲۰۶ در محور بوشهر-برازجان یک کشته و ۴ مجروح برجای گذاشت.

رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: بعداز ظهر دیروز در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره واژگونی در محور بوشهر-برازجان روبه روی شهرک صنعتی، بلافاصله تیمی از مأموران پلیس راه به همراه نیرو‌های امدادی به محل اعزام شدند.

سرهنگ جابر پاپری افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ از جاده منحرف و واژگون شده است.

او ادامه داد: در این حادثه راننده و یکی از سرنشینان در دم فوت کردند و چهار سرنشین دیگر خودرو مجروح و با کمک نیرو‌های امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه استان بوشهر بیان کرد: کارشناس تصادفات پلیس راه علت وقوع حادثه را بی توجهی به جلو از سوی راننده خودرو ۲۰۶ اعلام کرده است.

سرهنگ پارپری بیان کرد: خستگی و خواب آلودگی و بی توجهی به جلو مهمترین علت بروز سوانح رانندگی به شمار می‌رود.

کشف محموله میلیاردی قاچاق در دشتی

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی گفت: یک دستگاه کامیون و ۲ دستگاه خودروی شوتی حامل کالای قاچاق توقیف شد.

 سرهنگ  جهانبخش صیادی افزود: در اجرای طرح مبارزه با ورود کالا‌های قاچاق، ماموران پلیس آگاهی و پاسگاه زیارت، هنگام کنترل وسایل نقلیه عبوری به یک دستگاه کامیون ایسوزو و ۲ دستگاه خودروی شوتی به ظن حمل کالای قاچاق مشکوک و آن‌ها را برای بررسی‌های بیشتر متوقف کردند.

او عنوان کرد: در بازرسی از خودرو‌های توقیفی، یک دستگاه کمپرسور هوا و ۱۲۴ طاقه پارچه قاچاق بدون مدارک گمرکی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان مربوط ارزش محموله‌های قاچاق کشف شده یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: در این زمینه سه متهم دستگیر شدند و پس از تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.