معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در حال حاضر چهار بیمارستان در استان بوشهر در حال ساخت است.

چهار استان بوشهر در حال ساخت استبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر ایرج بیژنی معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در بازدید از پروژه‌های بهداشتی و درمانی شهرستان دشتستان بیان کرد: هم‌اکنون ۸ پروژه عمرانی در بخش بهداشت و درمان در شهرستان دشتستان در حال احداث است.

او تصریح کرد: ساختمان خانه‌های بهداشت پلنگی، باغ تاج، خون، تنگ ارم و اورژانس ۱۱۵ آبپخش تکمیل و در صورت تأمین هزینه خرید تجهیزات افتتاح خواهند شد.

دکتر بیژنی افزود: انتظار داریم ساختمان جدید شبکه بهداشت و درمان دشتستان با پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصد در دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسد.

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر عنوان کرد: همچنین ساختمان کلینیک ویژه برازجان که در سال ۹۴ عملیات اجرایی آن آغازشده است و پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد دارد که امیدواریم با تأمین اعتبار تکمیل و به شهروندان دشتستانی خدمات قابل‌توجه‌ای را ارائه دهد.

دکتر بیژنی همچنین در بازدید از ساختمان جدید بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان تاکید کرد: فاز اول اسکلت فلزی این بیمارستان با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی از محل اعتبارات حوادث و سفر ریاست جمهوری در ۶ طبقه در حال احداث است و اعتبار این پروژه در حدود ۸۰ میلیارد تومان است که با مدیریت منابع امیدواریم تا دو سال آینده به بهره‌برداری برسد.

او تصریح کرد: در حال حاضر چهار بیمارستان شامل بیمارستان جایگزین فاطمه زهرا (س) بوشهر، بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان، اورژانس هسته‌ای بوشهر و مرکز بیماری‌های خاص (پژوهشی درمانی) در سطح استان در حال احداث است که اعتبار ریالی آن‌ها ۲۸۰ میلیارد تومان است.

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر یادآور شد: با تکمیل این پروژه‌ها نسبت تخت به ازای هر ۱۰۰۰ نفر جمعیت از یک و چهاردهم فعلی به ۲ تخت به ازای هر ۱۰۰۰ نفر جمعیت می‌رسد که از میانگین کشوری بالاتر خواهد شد.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.