رجبی گفت: نبود شفافیت مالی و حاشیه‌سازی در سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، آسیب‌های زیادی را به این بخش وارد کرد.

نبود شفافیت مالی آسیب‌های بسیار زیادی به نظام مهندسی کشور وارد کردبه گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، فرج‌الله رجبی رئیس سابق سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در مراسم تودیع و معارفه رئیس شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با بیان اینکه دورانی که من به عنوان رئیس در شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان فعالیت داشتم یک دوران پر فراز و نشیب بوده است، گفت: در طول این ۳ سال اقدامات گسترده‌ای در حوزه مهندسی کشور با همکاری وزیر راه و شهرسازی و معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی صورت گرفته است.


بیشتر بخوانید: انجام دور جدید ثبت نام مسکن ملی پیش از پایان سال/ حذف ۴۲ درصد ثبت‌نام کنندگان مسکن ملی 


رئیس سابق سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور گفت: ما طی این مدت با همکاری تمامی بخش‌ها سعی کرده‌ایم فضای آشفته مهندسی کشور را به آرامش برسانیم که مقدمه و لازمه آن حرکتی بوده است که ما در این حوزه انجام داده‌ایم.

رجبی یادآور شد: من در طول این مدت تجارب زیادی را کسب کرده‌ام که مهم‌ترین آن ایجاد انضباط تشکیلاتی، شفافیت مالی و ارتقاء خدمات مهندسی است که برای پیشرفت مهندسی کشور، سازمان نظام مهندسی باید آن را در دستور کار خود قرار دهد.

او یادآور شد: عمده انرژی ما در حوزه مهندسی صرف مسائلی شد که نباید در سازمان نظام مهندسی رخ دهد.

رئیس سابق سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور افزود: نبود شفافیت مالی در ۳ سال گذشته آسیب‌های بسیار زیادی به ما وارد کرد و زمینه‌ساز بحث‌های  زیادی در خارج از سازمان شد.

رجبی افزود: سازمان نظام مهندسی دارای اعضای بسیار قدرتمندی است که اگر منسجم و توانمند با یکدیگر همکاری کنند ما شاهد یک سازمان نظام مهندسی توانمند در کشور خواهیم بود.

او یادآور شد: وزارت راه و شهرسازی به طور قطع از این انسجام و خدمات سود‌های بسیار خواهد برد که نتایج آن در آینده برای حوزه وزارتی کشور ارزشمند خواهد بود.

رئیس سابق سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در پایان گفت: من در دقیقه ۹۰ به این مراسم دعوت شده‌ام، اما سعی خواهم کرد تجارب خود را در این حوزه در اختیار تمامی اعضا قرار دهم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار