حجت الاسلام اسحاقی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر تجاری سازی علم گفت: حوزه علمیه به سمت تجاری سازی علم حرکت می‌کند.

حجت الاسلام سید حسین اسحاقی قائم مقام معاون پژوهشی حوزه‌های علمیه کشور در دیدار با آیت الله شاهچراغی نماینده، ولی فقیه در استان سمنان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، گفت: حوزه‌های علمیه بر متون آموزشی و اساتید با نگاه پژوهش محوری تاکید دارد و تمرکز ما بر مهارت ورزی اساتید حوزه است.

او افزود: نظام جامع پژوهشی اساتید مدون شده و امسال باتوجه به بیانیه گام دوم انقلاب سعی شده رویکرد اساتید به سمت این بیانیه هدایت شود.

حجت الاسلام اسحاقی تصریح کرد: کرسی‌های آزاد اندیشی و نشست‌های علمی در سالجاری برای طلاب برگزار شد و سعی می‌شود تا مباحث پژوهشی در عرصه انقلاب در مدارس و برای طلاب آموزش داده شود و در نتیجه اموزش طلاب به مردم شاهد حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای برای انتخابات آتی باشیم.

قائم مقام معاون پژوهشی حوزه‌های علمیه کشور افزود: امسال با جشنواره علامه حلی سعی شد تا طلاب نو قلم به سمت پژوهش و تولید علم حرکت کنند و امروزه پژوهش در متون علمی و اساتید و در عرصه مدارس و اجتماعات طلاب نهادینه شده و به سمت تولید علم و تجاری سازی علم هستیم.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.