از ابتدای امسال بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال از محل مالیات برارزش افزوده به شهرداری‌ها و دهیاری‌های کهگیلویه وبویراحمد پرداخت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، محمدعلی غفاری مدیرکل امور مالیاتی این استان با بیان اینکه مالیات مصوب استان تا پایان دی ماه سال جاری ۱۰۰درصد وصول شده است گفت: ۶۱۳ میلیارد و ۵۱۷ میلیون ریال در ۹ ماه سال جاری به شهرداری ها و دهیاری های این استان از محل مالیات برارزش افزوده پرداخت شد.
 
محمدعلی غفاری افزود: از این اعتبار ۴۰۵ میلیارد و۷۴۷میلیون ریال با توجه به سرانه جمعیت هر شهر، به حساب شهرداری ها واریز شد.
 
او ادامه داد: همچنین با توجه به سرانه جمعیت، بیش از ۱۵۱ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال از این بودجه به دهیاری ها و بیش از ۵۶ میلیارد و ۲۱۹میلیون ریال به روستاهای فاقد دهیاری پرداخت شده است.
 
مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت مالیات در کمک به توسعه و آبادنی جامعه افزود: این اعتبارات نقش موثری در بهبود وضعیت خدمت رسانی در شهرها و روستاها دارد.
 
 غفاری برلزوم استفاده بهینه شهرداری ها و دهیاری ها از این اعتبارات برای توسعه خدمات رفاهی وعمرانی در شهرها و روستاها تاکید کرد. 
 
غفاری بیان کرد: پارسال بیش از یک هزار میلیارد ریال به شهرداری ها و دهیاری ها از محل مالیات پرداخت شد.
 
 
انتهای پیام/ط
برچسب ها: مالیات ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.