مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز از برگزاری نمایشگاه بزرگ دست سازه‌های هنرجویان پسر در این کلانشهر خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، صادق نیسی گمراوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز گفت: هنرجویان هنرستان‌های فنی بیت المقدس و هنرستان شیمیایی رازی و شهید رجایی به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نمایشگاهی تحت عنوان "دست سازه‌های هنرجویان" برپا می‌کنند.

او افزود: هنرجویان در این نمایشگاه آخرین دستاورد‌ها و دست سازه‌های خود را به نمایش خواهند گذاشت.

نیسی گمراوی اظهار داشت: هنرجویان رشته‌های مختلف فنی و حرفه‌ای و کار و دانش شامل ماشین ابزار، صنایع فلز، الکتروتکنیک و مکانیک و صنایع شیمیایی و برق صنعتی و ماشین‌های الکتریکی در این نمایشگاه مشارکت خواهند داشت.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز با اشاره به لزوم توجه هرچه بیشتر به رشته‌های فنی و حرفه ای، بیان کرد: این نمایشگاه ۷ بهمن گشایش می‌یابد و تا پایان ۱۲ بهمن ماه برای بازدید علاقمندان دایر است.

این مقام مسئول در پایان افزود: نمایشگاه "دست سازه‌های هنرجویان" در هنرستان فنی بیت المقدس اهواز، واقع در بهارستان، بلوار نخلستان، جنب مخابرات گلستان برپا می‌شود.

در پژوهش سرای فارابی ناحیه یک اهواز نیز کلاس های دست سازه های فیزیک برای دانش آموزان مقاطه مختلف تحصیلی برگزار می‌شود و آن‌ها وسایل مختلف را در ابعاد کوچک می‌سازند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.