سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: ما امروز برابر تیم ماشین سازی مجازات شدیم، چرا از دقیقه ۲ تا ۹۰ بازی گل نزدیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیرقلعه نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره تشکر ویژه‌ای از مسئولان  ورزشگاه شهید سردار قاسم سلیمانی می‌کنم که در این شرایط سخت و هوای سرد کیفیت  زمین را حفظ کردند و چمن خیلی خوب بود و کیفیت داشت. ما امروز مجازات شدیمT چرا از دقیقه ۲ تا ۹۰ بازی گل نزدیم و ما شانس آوردیم زمانی که توپ به سمت دروازه ما می‌آمد نتیجه بازی را واگذار نکردیم و قانون نانونشته فوتبال که گل نزنیم گل می‌خوریم در مورد تیم ما رخ نداد.  

او ادامه داد: طبیعی است که تغییراتی در نیم فصل رخ داده است و تیم‌هایی همانند سپاهان که در کورس قهرمانی هستند نیاز به هماهنگی و زمان دارند. با شرایطی که بیان کردم از بازیکنان خود راضی هستم، اما از چند بازیکن به خاطر از دست دادن موقعیت‌های صددرصد گلزنی گلایه‌مند هستم. ما این ۲ امتیاز به علت بی دقتی خودمان از دست دادیم، اما در مجموع از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم. ماشین سازی تیم جوانی است و واقعا بازیکنان  این تیم دوندگی داشتند و تلاش زیادی کردند، اما ما هم موقعیت‌هایی داشتیم که خودمان گل نزدیم. من نمی‌توانم از کسی گلایه‌مند باشمT چرا که خودمان از موقعیت‌ها استفاده نکردیم. همچنین خیلی خوشحالم که به تبریز آمدم چرا که خاطرات خوبی از این شهر دارم و دوستان خود را می‌بینم و هر وقت به تبریز می‌آیم یاد و خاطره  بازی برگشت آسیایی برایم زنده می‌شود  که با وجود اینکه آن بازی را  ۳ بر ۲ شکست خوردیم  و حذف شدیم، اما همیشه آن بازی در خاطرات زندگی ام است و فراموش نمی‌کنم.  

فوتبال را باید به عنوان فرصت تلقی کنیم 

قلعه نویی بیان کرد: طبق برنامه قرار بود  اردوی خود را در ترکیه برگزار کنیم و اگر به آنجا می‌رفتیم شرایط فرق می‌کرد. دوستان می‌گفتند که دستورالعملی آمده که نباید به اردوی خارجی برویم، اما برخی از تیم‌ها از جمله باشگاه تراکتور اردوی خود را در ترکیه برگزار کردند. به فوتبال باید نگاه فوتبالی داشته باشیم و نباید آن را تهدید بدانیم، بلکه باید فرصت تلقی کنیم.  

 سرمربی سپاهان درباره عملکرد نقل و انتقالات باشگاه سپاهان گفت: برخی از بازیکنان از جمله سروش رفیعی، مهدی ترکمان  در نقل و انتقالات دیر به تیم ما اضافه شدند و کی روش استنلی هم ۲ هفته دیر به تمرینات ملحق شد. در مجموع با تعویض‌هایی که انجام دادیم هدفمان ارائه بازی هجومی بود و موقعیت‌هایی هم داشتیم که استفاده نکردیم. بازیکنان جدید جذب شده از جمله رفیعی و طیبی خوب هستند. در مجموع ما ۲ نفر در نقل و انتقالات گرفتیم چرا که عزت اله پورقاز مصدوم شد و طیبی جایگزینش شد و سعید آقایی هم قرار بود که از تیم ما برود و ترکمان را به جای او گرفتیم. بازیکنان جذب شده جایگزین نفرات قبلی شدند و  بازیکنانی برای تقویت تیم نگرفتیم. سروش رفیعی هم نیاز به هماهنگی با سایر نفرات دارد و ما موقعیتی که در  ۳ قدمی  محوطه جریمه حریف بدست آوردیم را در نهایت نتوانستیم تبدیل به کنیم.  

او در پایان درباره داوری خاطرنشان کرد: اخطار اگر اخلاقی باشد باید با آن برخورد کرد، اما اخطار‌های ما تاکتیکی بود. تیم داوری هم امروز خوب بود. عرب یکی از آینده‌های  فوتبال ایران است و از تیم داوری تشکر می‌کنم.


بیشتر بخوانید: فرصت سوزی شاگردان ژنرال در هفته هفدهم/ دوئل انتهای جدولی‌ها برنده نداشت


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بسیجی
۱۶:۳۹ ۰۹ بهمن ۱۳۹۸
آقا بزارین بره تیم ملی و الا بازی بعد رو باخت میده پول وشهرت اینه
آخرین اخبار