هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال بانوان جمعه، چهارم بهمن ماه با صدرنشینی تیم شهرداری بم به پایان رسید.

تداوم صدرنشینی شهرداری بم در هفته چهاردهم فوتبال بانوانبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال بانوان جمعه، چهارم بهمن ماه با برگزاری ۶ دیدار در شهر‌های مختلف ایران پیگیری شد و در آخر با صدرنشینی تیم شهرداری بم پرونده بازی‌های امروز به پایان رسید. نتایج بازی‌های این هفته به شرح زیر است:

ملوان بندر انزلی ۰ - ۴ وچان کردستان

تیم  فوتبال بانوان ملوان نتیجه بازی با وچان را در این هفته واگذار کرد تا ۳ هفته پشت سر هم ناکام نیم فصل دوم مسابقات لیگ باقی بماند. در این بازی مرضیه نیکخواه، سمیه خرمی، فروغ موری و فاطمه مخدومی گل‌های تیم وچان را به ثمر رساندند.

ذوب آهن اصفهان ۰ - ۳ هیات فوتبال البرز

تیم فوتبال بانوان هیئت فوتبال البرز در این هفته توانست حریف اصفهانی اش را با گل‌های سارا قمی از پیش رو بردارد و طعم دومین پیروزی خود را در نیم فصل دوم رقابت‌ها با مربیگری مریم ایراندوست بچشد.

آویسا خوزستان ۱ - ۶ شهرداری بم

تیم فوتبال بانوان شهرداری بم در این هفته با زدن ۶ گل به تیم آویسا و کسب ۳ امتیاز این دیدار همچنان در صدر جدول باقی ماند و در چهارده هفته پیاپی بدون هیچ شکستی به کارش در لیگ برتر فوتبال بانوان ادامه داد.

همیاری ارومیه ۰ - ۱ پالایش گاز ایلام

تیم فوتبال بانوان پالایش گاز یکی از مدعیان لیگ امسال با تک گل کوثر عنبری حریف ارومیه‌ای خود را از پیش رو برداشت و سه امتیاز این دیدار را کسب کرد تا فاصله اش با سایر رقیبان حفظ شود.

شهرداری سیرجان ۷ - ۰ زاگرس شیراز

تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان در یک بازی پر گل حریف شیرازی اش را از پیش رو برداشت و ۳ امتیاز این دیدار را کسب کرد، در این دیدار زهرا علیزاده و افسانه چترنور ملی پوشان تیم سیرجان هت تریک کردند و هستی فروزند گل دیگر این تیم را به ثمر رساند.

سینا بوشهر ۱ - ۴ سپاهان اصفهان

تیم فوتبال بانوان سپاهان در این هفته با دبل شقایق روزبهان و گل‌های رقیه شهبازی و نگین زندی حریفش را از پیش رو برداشت و با کسب ۳ امتیاز این دیدار راهی هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان شد.


بیشتر بخوانید: سربالی: برخی تیم‌ها در لیگ فوتبال بانوان پرداختی نداشتند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار