آیا دیوارهای اطراف دانشگاه فردوسی برداشته می شوند؟

عادل سپهر مدیر روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: قرار نیست دیوار یا زمینی از دانشگاه جدا شود، برداشته شدن دیوارها یعنی پررنگ شدن ارتباط دانشگاه با جامعه و شهروندان و کمرنگ شدن فاصله میان مردم و دانشگاه است.

او ادامه داد: در جلساتی که دانشگاه و شهرداری داشتند، قرار شد از پتانسیل شهرداری و دانشگاه استفاده شود تا دانشگاه توان خود را به منظور مسئولیت پذیری اجتماعی انجام دهد و یکی از وظایف مهم اجتماعی خود که تربیت شهروندان مسئول در سطح جامعه است را انجام دهد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: قرار است فعالیت های مهم در زمینه های مختلف علمی و پژوهشی، شرکت های دانش بنیان، رویدادهای مختلف فرهنگی مانند جشنواره ملل که با حضور عموم مردم و دانشجویان برگزار شد، انجام شود و شهروندان عزیز از اتفاقات خوبی که در قلب تپنده علمی شرق کشور می افتد مطلع شوند.

هدف از برداشتن دیوار حائل میان دانشگاه و جامعه ، نمایش دستاوردهای دانشگاه، ایجاد تاثیر متقابل دانشگاه و جامعه بر یکدیگر و تعامل میان این دو است که زمینه ساز اتفاقات بسیار خوب و بزرگی در آینده نزدیک خواهد شد.

انتهای پیام// م.ب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.