در برنامه رادیویی «جادوی صحنه» امروز درباره فیلم سینمایی افشین هاشمی صحبت می‌شود.

نقد و بررسی فیلم «خداحافظ دختر شیرازی» در «جادوی صحنه» رادیو فرهنگپرویز جمالی تهیه‌کننده برنامه‌های رادیویی، در گفت و گو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان ،درباره  برنامه جادوی صحنه گفت: جادوی صحنه برنامه گروه «ادب و هنر» رادیو فرهنگ، مجله‌ای رادیویی با موضوع سینما و تئاتر است. دست‌اندرکاران این برنامه قصد دارند آخرین اتفاقات سینمایی کشور را به اطلاع مخاطبان برسانند. ضمن اینکه پیشنهاد‌هایی به اهل فرهنگ و هنر ارائه می‌دهند. در این برنامه از حضور کارشناسان حوزه تئاتر و سینما استفاده می‌شود.

وی ادامه داد: این برنامه چهار بخش اصلی دارد که در بخش بازتاب آخرین و تازه‌ترین رویدا‌های تئاتر و سینما اطلاع رسانی شده و به حاشیه‌ها نیز اشاره می‌شود. بخش نقد و نظر نیز بخشی است که با حضور عوامل و دست اندرکاران تولید فیلم‌های سینمایی و نمایش‌های مختلف تولید می‌شود. هر هفته عوامل یکی از فیلم‌های سینمایی درحال اکران و یا تئاتر‌های روی صحنه دعوت شده و در برنامه با حضور کارشناس مجری و منتقدان درباره اثرشان گفت و گو می‌شود.

جمالی عنوان کرد: در برنامه امروز با دعوت از افشین هاشمی که از قدیمی‌های تئاتر ایران است و کارگردان و بازیگر نقش اصلی فیلم خداحافظ دختر شیرازی است، به نقد و بررسی این فیلم می‌پردازیم.

فیلم «خداحافظ دختر شیرازی» در ژانر عاشقانه ساخته شده و در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «یکی از شیراز، یکی از آبادان، هر ۲ در تهران! مجبورند فعلا با هم سر کنند تا محمودِ نارفیق را پیدا کنند».

شبنم مقدمی هم در فیلم حضور دارد. بازیگران مطرحی از جمله هومن برق نورد، رویا تیموریان، حسین یاری و زنده یاد حسین محب اهری هم نقش‌های کوتاهی در فیلم دارند.

برنامه «جادوی صحنه» کاری از گروه ادب و هنر رادیو فرهنگ، به تهیه‌کنندگی پرویز جمالی، اجرا کارشناسی علی جعفری و گویندگی راضیه کردگاهد، ساعت ۱۵:۴۵ تا۱۶:۳۰ روی آنتن رادیو فرهنگ می‌رود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سید حسین محمدحسینی
۱۵:۱۲ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
اگر به عوامل برنامه دسترسی دارین بفرمایید ساعت پخش برنامه خیلی بده لطفا تغییرش بدن اون هفته هم خبر زدین برای انیمیشن اخرین داستان خواستیم گوش کنیم ساعت تعطیلی اداره ها هست خیلی بد میشه به برنامه دسترسی داشت با توجه به اینکه نقد و معرفی خوبی هم صورت میگیره حیفه به خدا ؛ ممنون از اطلاع رسانی شما
آخرین اخبار