سرمربی تیم ملی واترپلو گفت: طی روز‌های آینده لیست نهایی تیم ملی واترپلو را با دقت تمام اعلام می‌کنم.

چیریچ:الکساندر چیریچ سرمربی تیم ملی واترپلو کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت ملی پوشان بیان کرد: طی روز‌های آینده لیست نهایی و اصلی تیم ملی واترپلو را  به منظور حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا را اعلام می‌کنم. برای اعلام اسامی نهایی باید مراقب بود چرا که تا آخرین لحظه مشخص نیست که چه کسی مصدوم می‌شود. باید از نفراتی که اعلام می‌کنم بیش از  ۹۰ درصد اطمینان داشته باشم.

او گفت: طی روز‌های گذشته تغییراتی را به علت مصدومیت بازیکنان در لسیت نفرات انجام داد و  امیدوارم همه چیز طبق انتظار پیش برود. از عملکرد  بازیکنانم تا به این جای کار رضایت کامل دارم و آن ها با تمرینات مداوم روند رو به رشد خود را حفظ می‌کنند. طبق برنامه هر روز تمریناتمان را پیش می‌بریم و بازی‌ها را آنالیز می‌کنیم.

چیریچ درباره برگزاری اردو تدارکاتی در ترکیه عنوان کرد:  طبق برنامه ریزی در تلاش هستیم که یک اردوی تدارکاتی ۴ روزه در کشور ترکیه برگزار کنیم. فدراسیون این اردو را با وزارت ورزش و جوانان و شورای برون مرزی مطرح کرد و منتظر نظر نهایی هستیم. قرار است در ترکیه با تیم باشگاهی گالاتاسرای بازی تدارکاتی داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی واترپلو در پایان اظهار کرد: طی روز‌های آینده برای برگزاری اردوی تدارکاتی عازم اصفهان می‌شویم و پس از آن ادامه اردو‌های تیم ملی در تهران برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید: تیم ملی واترپلو کشورمان راهی ترکیه می‌شود


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار