مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۷۶۲ مورد شکایت مربوط به اینترنت، تلفن‌همراه، تلفن ثابت و خدمات پستی در سامانه ۱۹۵ این استان ثبت شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، فردین سعیدی گفت: از این ۷۶۲ شکایت ثبت شده، ۴۰۶ مورد در حوزه اینترنت، ۸۸ مورد تلفن ثابت و ۲۲۱ مورد نیز مربوط به تلفن همراه بود.

او افزود: امسال همچنین ۱۳ مورد شکایت از خدمات پستی، ۶ مورد تشعشات، ۱۷ مورد دفاتر پیشخوان و ۱۱ مورد خدمات ارزش افزوده در سامانه ۱۹۵ استان به ثبت رسیده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان میانگین رسیدگی به شکایات را هفت روز کاری اعلام کرد و گفت: شهروندان می‌توانند از طریق اپلیکیشن یا شماره تلفن رایگان ۱۹۵ و سایت اینترنتی www.۱۹۵.ir شکایات خود را مطرح کنند تا در کمترین زمان ممکن رسیدگی شود.

سعیدی افزود: کردستان امسال کمترین شکایات مردمی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات را در میان استان‌های تحت پوشش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی غرب کشور داشته است.

در حال حاضر بیش از یک میلیون و ۲۶۸ هزار مشترک در کردستان از اینترنت پرسرعت و ۴۶۱ روستای کردستان از پهن باند اینترنت بهره‌مند و به شبکه ملی اطلاعات کشور متصل شده‌اند، ضمن اینکه تمام شهر‌های استان زیر پوشش نسل سه و چهار تلفن همراه هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.