سرمربی تیم بسکتبال مهرام گفت: وقتی تیمی در 2 نیمه عملکرد متفاوت از خود به نمایش بگذارد مقصر مربی می شود نه بازیکن و در بازی امروز هم من مقصر بودم.

به گزارش  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی هاشمی سرمربی تیم بسکتبال مهرام تهران پس از دیدار با پتروشیمی بندر امام اظهار داشت: بازی ۲ نیمه متفاوت داشت و از اینکه ما در نیمه دوم بد بازی کردیم مقصر مربی است نه بازیکن. 

او با اشاره به بازی آوردن نیکان با وجود مصدومیتش افزود: در کوارتر آخر از او استفاده کردم. ما ۱۰ امتیاز بیشتر از حریف داشتیم و قصد داشتم بازی را کنترل کنم. نیکان در بازی آبادان کمر درد شدید داشت و این هفته را اصلا تمرین نکرد، در بسکتبال گاهی اوقات تصمیمات درست در نمی‌آید و این اتفاق افتاد.

هاشمی با اشاره دلیل اختلاف فاحش تفاوت بازی کردن بازیکنان تیم مهرام در ۲ نیمه اظهار بیان کرد: حتما تمرکز بازیکنان در بازی باعث این اتفاق شد و یقینا نیمه دوم نیز اشتباهات و تصمیمات بد من باعث شد بازی به ثانیه های آخر کشیده شود و با شکست زمین را ترک کنیم.

هاشمی ادامه داد: داور‌ان خوبی در آسیا داریم،  آن ها در معرض اتهام هستند، ما برای اینکه برخی شبهات برداشته شود خواهش کردیم برای پلی آف داور خارجی بیاورند، البته داورمان ما بهترین آسیا هستند و خیلی زحمت می‌کشند، در مورد موضوع ویدئو چک نیز فکر می‌کنم مهم نیست واتقاق خاصی نمی‌افتد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار