تصاویر جدید از خودروی مورد انتظار شرکت مرسدس بنز

عکاسان موفق شدند تا تصاویر واضح‌تری را از نسل جدید خودرو C-Class به دست آورند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نظر می‌آید که شرکت مرسدس بنز قصد دارد تا برای فعال ماندن در میدان رقابت، دو برابر روی خط تولید خود فعالیت کند. این کمپانی خودروسازی آلمانی در حال معرفی مدل‌های جدید برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر است. یکی از مهم‌ترین مدل‌ها از نظر این شرکت عنوان C-Class است که قرار است تا سال ۲۰۲۱ با عرضه محصولات ارتقا یافته به یک نسل لوکس‌تر تبدیل شود. جدیدترین تصاویری که نوسط عکاسان جاسوس گرفته شده است نشانگر استتار کمتر بر روی خودرو جدید کمپانی مرسدس بنز است که به عکاسان این اجازه را داده تا نگاه بهتری به خودرو بیندازند و همچنین مفهومی تازه از این عنوان را برداشت کنند.

تصاویر جدید از خودرو مورد انتظار کمپانی مرسدس بنز

نکات موجود در تصاویر

در این تصاویر دریچه تهویه هوا در قسمت جلویی خودرو همانند مدل S-Class از شکل جدیدی بهره‌مند است. در بدنه این خودرو جزئیات زیادی نسبت به تصاویر گذشته قابل مشاهده نیست، اما در دید قرار گرفتن چراغ‌ها به طراحی خاص و کشیده، توجه را به خود جلب می‌کنند. در هر حال انتظار نمی‌رود که نسل جدید خودرو‌های C-Class از طراحی کاملا متفاوت برخوردار باشد.

تصاویر جدید از خودرو مورد انتظار کمپانی مرسدس بنز

با این که ظاهر خودرو به نظر از طراحی جدیدی برخوردار نیست، اما این عدم تفاوت نسبت به نسل پیشین در قسمت فنی خودرو جبران شده است. مرسدس بنز C-Class ۲۰۲۱ از یک پلتفرم جدید با نام MRA2 استفاده می‌کند که یک نسل جدید در نحوه معماری بدنه و مکانیک رانشی خودرو است. معماری جدید همچنین به خودرو این امکان را داده تا در عین حفظ اندازه قبلی بدنه خارجی، کابین مسافرین از فضای بیشتری برخوردار باشد. گفتنی است که این پلتفرم همچنین قابلیت قراردهی سیستم پلاگین با اشغال فضای داخلی کمتر را فراهم می‌سازد.

تصاویر جدید از خودرو مورد انتظار کمپانی مرسدس بنز

همانند نسل قبلی C-Class خودرو‌های نسل جدید نیز از چند گزینه پردازشی متفاوت برخوردار خواهند بود که از چهار سیلندر تا شش سیلندر را شامل می‌شوند. قرار است قسمتی از این خودرو نیز پردازش الکترونیکی داشته باشد و همچنین یک نسخه AMG پس از معرفی رسمی نسخه اولیه معرفی خواهد شد. گفتنی است که مشخص نیست این خودرو در چه تاریخی معرفی خواهد شد، اما انتظار می‌رود این فرآیند تا انتهای سال ۲۰۲۰ صورت گیرد.

تصاویر جدید از خودرو مورد انتظار کمپانی مرسدس بنز


بیشتر بخوانید: طراحی مفهومی شرکت لکسوس برای خودروهای ماه‌نورد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار