طراحی مفهومی شرکت لکسوس برای خودروهای ماه‌نورد

شرکت لکسوس طرح‌های مفهومی برای یک مجله با موضوع آینده خودروسازی در فضا ارسال کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، این سوال ممکن است برای خیلی از افراد پیش آمده باشد، که اگر انسان بتواند بر روی ماه زندگی کند وسایل نقلیه به چه شکلی در خواهد آمد؟ ظاهرا بر طبق عقیده شرکت لکسوس این خودرو‌ها کشیده و براق خواهند بود. شرکت طراحی اروپایی که مسئولیت طراحی خودرو‌های لکسوس را بر عهده دارد، اخیرا هفت طرح مفهومی از وسایل نقلیه فضایی برای یک مجله طراحی کرده است. تمامی این طرح‌ها شباهت زیادی به طرح مفهومی عنوان تمام الکترونیک LF-30 دارند، سبکی که برای نسل آینده این شرکت در نظر گرفته شده است. گفتنی است زمانی که مجله مذکور از شرکت طراحی درخواست ایده کرده است، این شرکت در مراحل میانی طراحی خودرو LF-30 بوده در نتیجه طراحی تا این حد مشابه پیش رفته است.

جزئیات طراحی‌ها

در بین هفت طرح فرستاده شده که توسط پنج طراح مختلف کشیده شده بود، تنها یک طرح بر روی این مجله به چاپ رسید. این طرح نشانگر یک موتورسوار بر روی یک موتور بدون چرخ است. طراح این موتور قدرت مغناطیسی را محرک خودرو‌ها در خارج از جو زمین می‌داند. طرح‌های دیگر نیز در همین اندازه جذاب و جالب هستند.

طراحی مفهومی شرکت لکسوس برای ماشین‌خودروهای فضایی

یکی از این طرح‌ها نشانگر یک دستگاه لکسوس کهکشانی است که با مقدار زیادی شیشه تازئین شده است. این وسیله یک نمونه با تکنولوژی بسیار بالا است که با مسافران این امکان را می‌دهد تا از منظره کهکشان لذت ببرند. نمونه دیگری وجود دارد که برای رفت و آمد‌های عمومی و آرام است در حالی که یک عنوان مسابقه‌ای نیز طراحی شده است. با این که تمامی این تصاویر تنها طرح‌های مفهومی هستند، با این حال پرداختن به آینده اختمالی دنیای خودروسازی به این صورت بسیار جالب و دیدنی است.

طراحی مفهومی شرکت لکسوس برای ماشین‌خودروهای فضایی

گفتنی است که خودرو LF-30 ابتدا در نمایشگاه ماشین در توکیو سال ۲۰۱۹ با عنوان ماشین تمام الکترونیک نسل آینده به نمایش گذاشته شد. گفته می‌شود این خودرو قرار است سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را در کمتر از ۳.۶ ثانیه طی کند و قدرت پردازش موتوری مطابق با ۵۳۶ اسب بخار داشته باشد.

طراحی مفهومی شرکت لکسوس برای ماشین‌خودروهای فضایی


بیشتر بخوانید: معرفی وانت جدید هیوندای با پیشرانه توربودیزل


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار