انجام ۳۱۲ مورد کاشت حلزون گوش درتن‌ها مرکز کاشت حلزون جنوب شرق افراد زیادی را از نعمت شنوایی بهره‌مند کرده است.

مرکزی که شنوایی را به دیگران هدیه می‌کندژیلا افشارمنش مدیر مرکز کاشت حلزون شنوایی جنوب شرق در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: از مرداد ماه سال ۱۳۹۲ تاکنون درتن‌ها مرکزکاشت حلزون جنوب شرق واقع در استان کرمان بالغ بر ۳۱۲ مورد کاشت حلزون صورت گرفته است و این مرکز سالانه ۵۵ مورد کاشت حلزون انجام می‌دهد.

او افزود: مرکز کاشت حلزون جنوب شرق یکی از دوازده مراکز کشور است که با انجام کاشت حلزون شنوایی اقدامات فراوانی را در هدیه دادن شنوایی به افراد انجام داده است.

مدیر مرکز کاشت حلزون شنوایی جنوب شرق بیان داشت: با راه اندازی این مرکزدر استان کرمان خدماتی به ناشنوایان سه استان کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان ارائه می‌شود و تا امروز افراد زیادی از نعمت شنوایی بهره‌مند شده اند.

او تصریح کرد: استان کرمان در زمینه کاشت حلزون دو گوشی بسیار موفق بوده و یکی از موفقیت‌های مرکز کاشت حلزون جنوب شرق انجام عمل کاشت دو گوش همزمان برای دو کودک یازده ماهه بوده است.

افشارمنش گفت: کاشت حلزون شنوایی به عنوان یک درمان برای کودکان و بزرگسالان مبتلا به کم شنوایی شدید تا عمیق و افراد مبتلا به کم شنوایی عمیق یکطرفه درمانی کارساز است.
انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار