رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: با هر گونه تخلف در برگزاری انتخابات برخورد قانونی خواهد شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جعفر مردانی رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری در نشست ستاد انتخابات با تأکید بر محوریت قانون اظهار داشت: ما مجری برگزاری انتخابات هستیم و هر گونه تخلف از سوی برگزار کنندگان انتخابات ضربه بزرگی به اعتماد عمومی وارد خواهد کرد و با متخلف برخورد قانونی و قضایی خواهد شد.

او افزود: حفظ سلامت و امنیت انتخابات از وظایف اصلی مجریان انتخابات است و با در نظر گرفتن این دو اصل امیدواریم زمینه اعتماد عمومی و به تبع آن حضور حداکثری را فراهم نماییم.

مردانی، آموزش مجریان قانون انتخابات و بهره جویی از بسته‌های فن آوری اطلاعات و دستگاه‌های احراز هویت را از عوامل برگزاری هر چه بهتر انتخابات برشمرد و اضافه کرد: با برگزاری دوره‌های آموزشی به ویژه برای عوامل حاضر در شعب رأی در روز انتخابات می ‎توان گام بزرگی در اجرای صحیح و همه جانبه قانون و به حداقل رساندن تخلفات برداشت.

او ادامه داد: تفویض اختیارات در سطح شهرستان، توزیع درست و به جا تعرفه‌ها تماماً باید قانونمند و اعتماد آفرین باشند تا بتوانیم از هر گونه بی نظمی و شبهه جلوگیری کنیم.

لیلا محمدیان معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی استاندار چهارمحال و بختیاری هم در این نشست گفت: تمامی هماهنگی‌های لازم برای برگزاری انتخابات قانونمند انجام شد.

او افزود: فرمانداران همکاری و مشارکت حداکثری بین ادارات را قبل و حین انتخابات در دستور کار قرار دهند تا بتوانیم شاهد کاهش چشمگیر هزینه‌ها باشیم.

محمدیان، ماده ۱۱ انتخابات را فصل الخطاب تمام ادارات و ارگان‌های دولتی قرار داد و تأکید کرد: تمامی ظرفیت ادارات و ارگان‌ها باید در اختیار ستاد انتخابات و هیئت‌های اجرایی قرار بگیرد تا شاهد انسجام و سرعت در روز برگزاری انتخابات باشیم.

او همچنین شناسایی نقاط صعب العبور و اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم را خواستار شد و گفت: با تقسیم کار و همکاری ادارات می‌توانیم زمینه انتخاباتی سالم و قانون محور را رقم بزنیم.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار