زوج نیکوکار و جوان شیرازی با حضور در جلسه ستاد دیه و به دلیل ارادت به ساحت مقدس ثامن الحج امام رضا (ع) زمینه آزادی ۸ زندانی را با پرداخت مبلغ ۵۰ میلیون تومان بدهی فراهم کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، زوج نیکوکار و جوان شیرازی با حضور در جلسه ستاد دیه و به دلیل ارادت به ساحت مقدس ثامن الحج امام رضا (ع) زمینه آزادی ۸ زندانی را با پرداخت مبلغ ۵۰میلیون تومان بدهی فراهم کردند.

این زوج نیک اندیش شیرازی هدف از کمک به زندانیان را عرض ارادت به ساحت امام رضا (ع) و الگو از سیره و منش این امام بزرگوار از ابتدای زندگی مشترک عنوان کردند و اظهار امیدواری کردند که با دعوت و حضور دیگر خیرین در سایر جلسات ستاد دیه زمینه آزادی زندانیان بیشتری فراهم شود.

مدیر کل زندان‌های فارس در این جلسه ضمن قدردانی از  حضور خیرین در جلسه گفت: جامعه هدف در حوزه مربوط به ستاد دیه، افرادی هستند که به دلیل الزامات قانونی بازداشت و روانه زندان شده اند.

اسحاق ابراهیمی با بیان اینکه غالب این زندانیان افرادی هستند که وجود آنان در بیرون از زندان پر مخاطره نیست، افزود: شاید نظر عامه بر این باشد که زندان صرفاً محلی برای نگهداری افراد خطرناک و مجرم می‌باشد، اما تعدادی از زندانیان جرایم غیرعمد و مالی نیز در زندان بسر می‌برند و زمینه آزادی این افراد باید با همت خیرین و ستاد دیه فراهم شود.

او ادامه داد: این افرا د مجرم نبوده و مرتکب جرم نشده اند لیکن به دلیل عدم توان تأدیه دین در موعد مقرر بازداشت و روانه زندان شده اند.

مدیر کل زندان‌های فارس اظهار داشت: بی شک مصائب و مشکلاتی که دامنگیر زندانیان و خانواده آنان می‌گردد از بازداشت یک فرد فراتر رفته و با تحمل این بار اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و… می‌تواند آسیب‌های جبران نا پذیری را در پی داشته باشد.

او در ادامه تاکید کرد: ستاد دیه باید با فرهنگ سازی گسترده و برنامه ریزی دقیق و استفاده حداکثری از ظرفیت خیرین استان، زمینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد را فراهم کنند.

ستاد دیه استان فارس با شماره حساب ۱۰/ ۱۱۹۹۱۱۹۹ نزد کلیه شعبه بانک ملت و شماره کارت بانکی ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۰۳۰۹۶۱ و از طریق سامانه تلفن همراه #۷۷۷۷۰۷۱*۷۸۰* آماده دریافت کمک‌های نقدی خیرین در امر آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمد استان فارس است.
انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار