مراسم تشییع پیکر مطهر فرمانده بسیج دارخوین از توابع شهرستان شادگان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امروز مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهید عبدالحسین مجدمی فرمانده بسیج دارخوین از توابع شهرستان شادگان در استان خوزستان بر دستان مردم شهیدپرور و داغدیده این شهر تا خانه ابدی اش برگزار شد.

بدرقه فرمانده بسیج دارخوین شادگان تا منزلگاه ابدی

نام خوزستان که بر لب‌ها جاری می‌شود، ناخودآگاه جنگ تحمیلی و ۸ سال دفاع مقدس، مدافعان حرم و حادثه تروریستی ۳۱ شهریور ۹۷ و هزاران اتفاقات دیگر که رنگ و بوی شهادت و ایثار دارند، در ذهن‌ها تداعی می‌شود، گویی نام خوزستان را با خون سرخ شهادت نگاشته اند.

شهادت راه مردان خداست، اما گویی نام شهید و شهادت در راه خدا وظیفه‌ای بر دوش غیور مردان خوزستان و خطی بر شناسنامه آن هاست، شاید این جماعت راهی به جز ایثار و فداکاری نمی‌شناسند.

خطه زرخیز و شهیدپرور خوزستان همیشه میزبان شهدا است، چه شهیدانی که از جنگ ۸ ساله دفاع مقدس به کشور وارد می‌شوند، چه شهیدانی همچون سردار سلیمانی که به دست رژیم جنایتکار آمریکا به خون خود رنگین شد و حال شهیدی که پرورش یافته یکی از شهر‌های این استان است.

بدرقه فرمانده بسیج دارخوین شادگان تا منزلگاه ابدی

هنوز داغ شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس در دل‌های ملت ایران سرد نشده، که خبر شهادت فرمانده‌ای دیگر از دیار مقاومت و شهادت خوزستان در کشور پیچید.

شامگاه چهارشنبه در حالی که سکوت و آرامش تمام شهر را فرا گرفته بود، صدای شلیک گلوله‌ای خواب از چشمان همه ربود، خوابی که به بیداری به رنگ خون یک فرمانده جان بر کف و خدمتگذار رنگین شد.

شهید عبدالحسین مجدمی فرمانده بسیج دارخوین شادگان، در حالی به شهادت رسید که ساعت ۲ بامداد چهارشنبه ۲ بهمن ماه، عده‌ای ناشناس در اطراف منزلش کمین کرده بودند و با شلیک گلوله از اسلحه کلاشینکف رخت شهادت بر تنش پوشیدند و استان خوزستان و اهالی شهیدپرور دارخوین و شادگان را سیاه پوش کردند.

بدرقه فرمانده بسیج دارخوین شادگان تا منزلگاه ابدیامروز همه آمدند، تشییع کردند او را با لباس شهادتش تا خانه ابدی اش، خوزستان از دیرباز تا به امروز با خون و شهادت آشناست و انس دارد و حتی فردا‌ها نیز خون شهادت و ایثارگری را به چشم خواهد دید.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۷:۱۵ ۰۳ بهمن ۱۳۹۸
روحش شاد شهادت برازنده اش است انشالله هر چه زودتر عاملان اين فاجعه دستگير شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۸ ۰۳ بهمن ۱۳۹۸
خدا رحمتش کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۵ ۰۳ بهمن ۱۳۹۸
شهادت عاقبت مردان خدا و نمره بیست الهی به سالها مجاهدت آنها است. گوارای وجودشان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۳ ۰۳ بهمن ۱۳۹۸
به نام یزدان
خیلی این جمله رو می‌بینم : او به منزلگاه ابدی رفت
در حالی که این اشتباهه
چون منزل‌گاه عبدی آخرت هست (بهشت یا جهنم)
در حالی که قبر منزل گاه موقت هست