مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان گفت: در پی شکایت این سازمان از مجریان مراسم حاشیه‌ساز در سالن همایش های گیت بوستان، مدیرعامل و مدیر حراست جدید شرکت ساب منصوب شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهران مومن غریب مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان با اشاره به شکایت این سازمان از مجریان مراسم حاشیه‌ساز در سالن همایش های گیت بوستان گفت: مدیرعامل و مدیر حراست جدید شرکت ساب منصوب شدند.

او اظهار داشت: این جابه جایی با استعفای مدیرعامل و تصمیم و تصویب هیات مدیره شرکت خدماتی ساب (پیمانکار طرف قرارداد سازمان آب و برق) صورت گرفته و مدیرعامل جدید شرکت ساب و سرپرست جدید حراست این شرکت امروز منصوب شده‌اند.

مومن غریب تصریح کرد: با تصمیم شرکت ساب مسئولان نظارت بر برنامه‌های سالن همایش ها (یک نفر نماینده شرکت ساب و یک نفر نماینده نظارت بر امور خدمات سازمان آب و برق) که در لغو این مراسم کوتاهی کرده و ضوابط مربوطه و فرآیندهای لازم تدوین شده را رعایت نکرده نیز برای رسیدگی دقیق موضوع تخلف صورت گرفته از کار معلق شده‌اند.

مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان ادامه داد: دلیل این اقدامات را مشکلات پیش آمده ناشی از تخطی پیمانکار مربوطه از رعایت مقررات وضع شده، رعایت نکردن فرآیندهای تعریف شده و لغو نکردن مراسم در روز تشییع شهید والامقام سپهبد سلیمانی در اهواز عنوان کرد.

این مقام مسئول بیان داشت: از شرکت برگزارکننده مراسم که سالن همایش‌های گیت بوستان را از شرکت ساب (پیمانکار طرف قرارداد سازمان آب و برق) اجاره کرده بود و مجری این مراسم (محمود شهریاری) به مراجع قضایی شکایت کرده‌ایم و پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب اهواز در حال رسیدگی است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.