شرکت Epic Games به تازگی نسخه‌ای جدید از بازی Fortnite را وارد اپل استور کرد که با تبلت iPadPro 2018 بهینه سازی شده است.

بازی Fortnite در تبلت‌ iPad Pro 2018 عملکرد بهتری خواهد داشتبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بازی فورتنایت یکی از عناوین آنلاین و پرطرفدار دنیای بازی‌های رایانه‌ای است که از زمان عرضه خود توانسته به جایگاه بسیار خوبی بین گیمر‌ها دست پیدا کند و از آنجایی که این بازی رایگان است در چند ماه اول خود به سر سخت‌ترین رقیب عنوان PUBG تبدیل شد. این عنوان در سبک بتل رویال ساخته شده است و در آن گیمر‌ها باید پس از ورود به نقشه بازی به دنبال اسلحه و سایر تجهیزات لازم برای بازی بگردند؛ همچنین این عنوان از قابلیت کراس پلی نیز پشتیبانی می‌کند و گیمر‌ها می‌توانند با سایر گیمر‌های موجود در سرور بازی و با هر کنسول یا سیستم عاملی به صورت همزمان به اجرای بازی بپردازند.

در حال حاضر این بازی برای کنسول‌های PS4، Xbox One، پلتفرم کامپیوتر، سیستم عامل اندروید و iOS در دسترس گیمر‌ها قرار دارد و کاربران می‌توانند این بازی را به صورت رایگان دریافت کنند. اما نسخه مخصوص گوشی‌های هوشمند این بازی با نسخه کامپیوتر و کنسول‌ها هنوز فاصله زیادی دارد و شرکت Epic Games سعی دارد فاصله و شکاف بین این دو نسخه را برطرف نماید.

بازی Fortnite در تبلت‌ iPad Pro 2018 عملکرد بهتری خواهد داشت

اما به تازگی بروزرسانی تازه‌ای از بازی فورتنایت برای سیستم عامل iOS منتشر شده است که به کاربران دستگاه iPad Pro 2018 اجازه اجرای بازی با کیفیت ۱۲۰ فریم در ثانیه را خواهد داد و کافی است گیمر‌ها آن را از بخش تنظیمات گرافیک بازی فعال کنند.

انتخاب سرعت ۱۲۰ فریم بر ثانیه باعث روان‌تر شدن بازی خواهد شد، اما کیفیت بازی را به متوسط کاهش خواهد داد، بنابراین اگر برای گیمر کیفیت بازی مهم باشد و سرعت رندرگیری پردازنده یا همان سرعت بازی مهم نباشد، می‌تواند بازی را روی ۳۰ یا ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا، اما در عوض گرافیک بالا یا فوق پیشرفته را تجربه کند.


بیشتر بخوانید: بازی Call of Duty Mobile دومین بازی پرفروش سال ۲۰۱۹ شد


همچنین در این بروزرسانی پشتیبانی از کنترلر هم پیشرفت داشته است و گیمر‌ها می‌توانند بدون کم‌ترین ایرادی از کنترلر برای اجرای بازی استفاده کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۰:۱۷ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
عالی
آخرین اخبار