سیل فروردین ماه امسال موجب تخریب بیش از ۴۰ کیلومتر از مسیر پلدختر به خرم آباد که تردد خودرو‌ها در این مسیر با مشکل مواجه می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، سیل فروردین ماه امسال موجب تخریب بیش از ۴۰ کیلومتر از مسیر پلدختر به خرم آباد شد که برغم بازسازی با هر بارندگی تردد خودرو‌ها در این مسیر با مشکل مواجه می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: برای سهولت تردد خودرو‌های سورای، تردد کامیون‌ها در محور پلدختر - خرم آباد از اردیبهشت ماه امسال ممنوع شده و محور جایگزین آن آزاد راه خرم - زال می‌باشد.

عباس شرفی افزود: تنها تردد خودرو‌های محلی در این محور امکان پذیر است چرا که به دلیل ضعیف بودن زیرساخت جاده‌ای ممکن است با تخریب جاده روبرو شویم.

در عین حال اهالی مناطق حاشیه‌ای این جاده از تردد بیش از حد وسایط نقلیه سنگین در این مسیر گله‌مند هستند و خواستار جلوگیری از ورود کامیون‌ها به این جاده می‌باشند.

مردم منطقه می‌گویند با مسدود شدن این جاده تا برقراری ارتباط مجدد به هیچ نقطه‌ای دسترسی نداریم و اگر بیماری را بخواهیم منتقل کنیم باید منتظر بالگرد باشیم.

آن‌ها توجه و رسیدگی سریع مسئوولان به اتمام و بازسازی محور ارتباطی خرم‌آباد-پلدختر را خواستار هستند.

سیل امسال ۱۰ هزار میلیارد تومان به زیرساخت‌های لرستان خسارت زد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار