چند پروژه‌ در شهرک‌های صنعتی شهرستان سیرجان در سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت به این شهرستان به بهره برداری رسید.

چند طرح و پروژه صنعتی در سیرجان به بهره برداری رسیدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در این سفر با حضور معاون وزیر صمت در شهرک صنعتی ۱ و ۲ سیرجان، ناحیه صنعتی زیدآبادو پاریز؛ پروژه هایی، چون روشنایی معابر شهرک‌های صنعتی ۱ و ۲ سیرجان، واحد مس باره شهرداری پاریز، پروژه مخابراتی شهرک (FTTH) به بهره‌برداری رسید.

همچنین کلنگ آغاز به کار پروژه هایی چون زیرسازی و آسفالت ناحیه صنعتی پاریز، کانال احداث آب‌های سطحی شهرک صنعتی ۲ سیرجان به دست معاون وزیر صمت به زمین زده شد.

بازدید از واحد صنعتی ماه تابان، برگزاری جلسه با واحد‌های صنعتی مستقر در ناحیه و بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرک صنعتی ۲ سیرجان از دیگر برنامه‌های این سفر بود.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه سیرجان در حاشیه این سفر گفت: به منظور ترغیب سرمایه‌گذاران، زمین‌های شهرک صنعتی سیرجان با تخفیف و تسهیلات طولانی مدت و همچنین امکانات آب، برق و گاز واگذار می‌شود تا سرمایه‌گذاران واحد‌های صنعتی که جواز تاسیس دریافت می‌کنند بتوانند هر چه سریعتر مستقر شوند.

آرش افزود: متقاضیان سرمایه‌گذاری می‌توانند با مراجعه به اداره صنعت، معدن و تجارت و شرکت شهرک‌های صنعتی، زمین مورد نظر خود را دریافت کرده و بانک‌های عامل نیز در ارائه تسهیلات با این متقاضیان همکاری کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار