موسوی: دوست دارم برابر تیم ملی هندبال کره جنوبی بازی کنم

بازیکن تیم ملی هندبال کشورمان گفت: دوست دارم فردا برابر کره جنوبی بازی کنم و به تیم ملی کمک کنم، اما درد شدیدی دارم.

سید علیرضا موسوی ملی پوش هندبال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: فردا یکی از حساس‌ترین بازی‌های چند سال اخیر هندبال ایران برابر کره جنوبی برگزار می‌شود و اگر بتوانیم این تیم را ببریم، سهمیه حضور در مسابقات جهانی را کسب می‌کنیم. من و تمام بازیکنان برای پیروزی برابر کره جنوبی انگیزه بسیار بالایی داریم و امیدوارم بتوانیم این تیم را شکست دهیم.


بیشتر بخوانید: رضایی: استکی در دیدار مقابل تیم ملی هندبال کره جنوبی می‌تواند به ما کمک کند


موسوی درباره آسیب دیدگی اش در بازی برابر قطر گفت: در ۱۰ دقیقه ابتدایی بازی برابر قطر زانوی من آسیب دید، اما به بازی ادامه دادم. پس از پایان بازی از ناحیه زانو و پشت زانو درد بسیار شدیدی داشتم و هنوز هم درد دارم. اگر دردم کمتر شود، حتما بازی می‌کنم. باید ببینیم تا فردا چه اتفاقی می‌افتد. امیدوارم آسیب دیدگی ام بهتر شود و بتوانم به تیم کمک کنم.  

ملی پوش هندبال افزود: اگر بازی فردا را هم مانند بازی با قطر آغاز کنیم، مطمئنا با اقتدار برنده می‌شویم. امیدوارم فردا روز ما باشد و با صعود به مسابقات جهانی و  نیمه نهایی مسابقات آسیایی، سربلند از زمین خارج شویم. از مردم می‌خواهم برای ما دعا کنند.


بیشتر بخوانید: احتمال غیبت برخی ستارگان در مهم‌ترین بازی چند سال اخیر تیم ملی


او درباره شرایط دیگر بازیکنان برای بازی فردا گفت: به غیر از سجاد استکی که از ناحیه عضله همسترینگ مصدوم شده بود، مجتبی حیدرپور هم از ناحیه کشاله ران آسیب دیده است. به غیر از این ۲ بازیکن سایر نفرات تیم هم کم و بیش درد دارند، اما همه آن‌ها می‌خواهند فردا برابر کره جنوبی بازی کنند. به هر حال هندبال یک ورزش درگیرانه است و درگیری بدنی در آن زیاد است؛ بنابراین این آسیب دیدگی‌ها در هندبال یک موضوع طبیعی است.

او افزود: خیلی دوست دارم در بازی فردا در زمین باشم و به تیم کمک کنم، اما واقعا زانوی من درد شدیدی دارد. امیدوارم فردا نتیجه خوبی بگیریم تا دل مردم و خودمان را شاد کنیم و با دست پر به ایران برگردیم.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار