مسابقات قهرمانی هندبال آسیا ؛

احتمال غیبت برخی ستارگان در مهم‌ترین بازی چند سال اخیر تیم ملی

خبر‌های نگران کننده‌ای از اردوی تیم ملی هندبال به گوش می‌رسد و عنوان شده مه احتمالا تعدادی از بازیکنان برابر کره جنوبی غایب باشند.

احتمال غیبت برخی ستارگان در مهم‌ترین بازی چند سال اخیر تیم ملیبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،تیم ملی هندبال کشورمان باید  فردادر یکی از مهم‌ترین دیدار‌های چند سال گذشته اش برابر تیم ملی کره جنوبی به میدان برود، هندبالیست‌های ایرانی در صورتی که برنده این بازی حساس باشند جواز حضور در دور نیمه نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا را می‌گیرند و برای دومین مرتبه در تاریخ هم سهمیه رقابت‌های جهانی را کسب می‌کنند.  

تیم ملی در این مدت ۲ ابزی سنگین در فاصله کمتر از ۲۰ ساعت برابر تیم‌های ملی کویت و قطر برگزار کرده است و همین باعث مصدمیت تعدادی از بازیکان شده است. حالا در آستانه این بازی حساس شنیده می‌شود که مجتبی حیدر پور، سجاد استکی و  سید علیرضا موسوی با مشکل جدی تری نسبت به دیگر ملی پوشان رو به رو هستند و احتملا در دیدار فردا برابر کره جنوبی غایب باشند.  

همچنین گفته شده که دیگر بازیکنان هم با درد شدیدی رو به رو هستند و همین ممکن است باعث شود تا علیرضا حبیبی مجبور به تغییر تاکتیک تیم در این دیدار مهم شود.  


بیشتر بخوانید:

حیدری راد: ۶۰ دقیقه با کویت و هوادارانش جنگیدیم/ برای پیروزی برابر تیم چند ملیتی قطر انگیزه زیادی داریم

پاکدل: بازیکنان تیم ملی همانند سربازان وطن در زمین بازی حاضر شدند/ رقبای قدرتمندی داریم و نیمه پر لیوان را می‌بینیم

تیم ملی هندبال ایران ۲۴ - قطر ۳۱ / شکست شاگردان حبیبی برابر نایب قهرمان جهان / کار صعود به بازی آخر کشید


انتهای پیام/ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار