مسابقات قهرمانی هندبال آسیا؛

حذف عربستانی‌ها و شکست بحرینی‌ها برابر مردان سرزمین آفتاب

مسابقات قهرمای هندبال قهرمانی آسیا شب گذشته شاهد رقم خوررن نتایج جالبی بود.

حذف عربستانی‌ها و شکست بحرینی‌ها برابر مردان سرزمین آفتاببه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،رقابت‌های روز پنجم قهرمانی هندبال آسیا و انتخابی جهان شاهد برگزاری ۶ دیدار بود که نتایج جالبی هم در برخی از آن‌ها رقم خورد.

تیم ملی هندبال عربستان که در گروه نخست دور دوم با تیم‌های ژاپن، امارات و بحرین هم گروه بود امروز با قبول دومین شکست برابر امارات آن هم با نتیجه ۲۳ -۲۰ شانس رسیدن به دور نیمه نهایی و کسب سهمیه جهانی را از دست داد، تیم ملی هندبال بحرین هم که قرار است به همراه ژاپن نماینده آسیا در المپیک باشد هم امروز با نتیجه ۲۵ - ۲۳ مقابل مردان سرزمین آفتاب شکست خورد تا نخستین باختش در این رقابت‌ها را تجربه کند.  

در گروه دوم این رقابت‌ها هم که تیم‌های ملی هندبال کشورمان، قطر، کویت (میزبان مسابقات) و کره جنوبی حضور دارند امروز ۲ بازی انجام شد که تیم ملی کشورمان در نخستین آن با نتیجه ۳۱ - ۲۵ مقابل قطر شکست خورد تا صعود قطری‌ها به نیمه نهایی همانند ژاپن مسجل شود.  تیم ملی کویت میزبان هم با قبول شکست ۳۴ - ۲۷ برابر کره جنوبی دومین شکست پیاپیش را تجربه کرد و از رسیدن به نیمه نهایی بازماند.  

در گروه بازنده‌ها برای کسب عنوان‌ها نهم تا سیزدهم هم تیم‌های ملی عراق و هنگ کنگ موفق شدند به ترتیب با نتایج ۳۱ - ۲۶ و ۳۲ - ۲۷ استرالیا و چین را ببرند، این رقابت‌ها امروز پیگیری نخواهد شد و در روز پنج شنبه شاهد برگزاری چند دیدار مهم برای مشخص شدن چهره دیگر تیم‌های راه یافته به نیمه نهایی خواهد بود.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار