هادی عامل گفت: هم‌اکنون ۲۰ کشور جهان در خراسان شمالی حضور دارند که نشان از برگزاری مسابقات در امنیت کامل است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، هادی عامل تحلیل‌گر پیشکسوت ورزشی در بجنورد با اشاره به حضور ۲۰ کشور جهان در خراسان شمالی در سومین دوره مسابقات بین‌المللی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی گفت: این حضور نشان از امنیت کشور است.

عامل افزود: گرفتن میزبانی از تیم‌های فوتبال کشورمان عدالت نبود و جبهه‌گیری بی‌جهت در خصوص عدم امکان برگزاری مسابقات در ایران است.

گزارشگر و تحلیل گیر ورزشی کشور  ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای را فرهنگی سنتی و ایرانی اسلامی دانست و گفت: با برگزاری مسابقات در کشور‌های مختلف و تیم‌هایی از کشور‌های جهان می‌توان این فرهنگ را به اقصی نقاط دنیا معرفی کرد.

او ضمن انتقاد به شیوه برگزاری مسابقات پهلوانی اظهار کرد: استفاده از ورزشکاران زورخانه‌ای در مسابقات کشتی پهلوانی درست نیست و باید این دو رشته از یکدیگر جدا شوند، زیرا ورزشکار زورخانه‌ای توانایی کشتی گرفتن را ندارد.

عامل گفت: ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی دو رشته ورزشی دارای تخصص‌های جدا هستند و حضور در مسابقات کشتی پهلوانی به‌شرط حدنصاب امتیاز در تیم زورخانه‌ای درست نیست و باید از یکدیگر جدا شوند.

منبع:  فارس

انتهای پیام/ ر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.