در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

گزینه‌های جانشینی رئیس کتابخانه ملی هم تکذیب شد

گراییلی گفت:گزینه های جانشینی اشرف بروجردی برای ریاست کتابخانه ملی که در رسانه ها مطرح شده، از موضوع اطلاع ندارند.

هانیه گراییلی مدیرکل دفتر حوزه ریاست سازمان اسناد و کتابخانه ملی در گفت و گو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مطرح شدن گزینه هایی برای جانشینی اشرف بروجردی گفت:برکناری اشرف بروجردی از ریاست سازمان اسناد و کتابخانه ملی به خانم بروجردی گفته نشده و حتی بررسی هم نشده است،اما نمی دانم چرا رسانه این موضوع را مطرح می کنند.

او با بیان اینکه وقتی موضوع را به ما گفتند تعجب کردیم،افزود: افرادی هم که به عنوان جانشین اشرف بروجردی مطرح شده اند از این موضوع بی اطلاع هستند. نمی دانم این چه بازی است که  راه انداخته اند. جابه جایی مسئولان در این سطح، قواعد خاص خود را دارد از جمله اینکه ابتدا با خود فرد موضوع را درمیان می گذارند و نظر مسئول را در این باره می پرسند چطور ممکن است بدون اینکه ریاست سازمان اسناد و کتابخانه ملی بداند، موضوع برکناری او و تعیین جانشینش را مطرح کنند؛ به نظرم چنین امری بعید است.

گفتنی است برکناری اشرف بروجردی از ریاست  سازمان اسناد و کتابخانه ملی چندی پیش تکذیب شد اما دوباره این مسئله در برخی رسانه ها مطرح شده و  گزینه های احتمالی جانشینی او را هم ذکر کرده اند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۹ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
یک نفر باید به عملکرد بروجردی در کتابخانه ملی رسیدگی کند.
Germany
ناشناس
۱۹:۴۸ ۰۳ بهمن ۱۳۹۸
ای کاش این خبر صحت داشت
آخرین اخبار