معاون پشتیبانی و رفاه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: تقویت و افزایش فعالیت بخش خصوصی در حوزه سلامت از راهکارهای موثر ارتقا کارآفرینی در دانشگاه است.

دانشگاه علوم پزشکی  به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،ر مروی معاون پشتیبانی و رفاه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: موسسات و شرکت های طرف قرار داد دانشگاه باید در هنگام شرکت در مناقصات و بستن قرار داد باید نسبت به آن اشراف کامل داشته باشند تا کارفرما به دلیل عدم آگاهی نسبت به مفاد قرار داد ،دچار مشکل و خسارت و یا بعضا فسخ قرار داد نشود.


او گفت: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده از سوی ریاست دانشگاه و تلاش های صورت گرفته ،مشکلات مالی شرکت هاو موسسات خصوصی طرف قرار داد با دانشگاه به زودی برطرف خواهد شد.

او افزود: حرکت در راستای رشد اقتصادی و اشتغالزایی و تولید ثروت و در نهایت توسعه کارآفرینی و اشتغالزایی در دانشگاه و استان از اهداف دفتر کارآفرینی دانشگاه می باشد.


به گفته مروی تقویت و افزایش فعالیت بخش خصوصی در حوزه سلامت از راهکارهای موثر ارتقا کارآفرینی در دانشگاه است و در این خصوص دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نقش خود را با حمایت مرکز رشد دانشگاه از کارآفرینی و نوع آوران و شرکت‌های دانش بنیان ایفا می‌کند و امیدواریم با اقدامات صورت گرفته ، گام های موثری در کاهش بیکاری در استان برداشته شود.


انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.