معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های مهارت‌آموزی برای حل معضل اشتغال تاکید کرد.

مهارت آموزی به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  افشین کریمی امروز (اول بهمن) در جلسه شورای مهارت استان، با انتقاد از رسانه‌ای نشدن اقدامات صورت گرفته در حوزه مهارت آموزی، گفت: اگر جامعه را با اقدامات صورت گرفته در این بخش آشنا کنیم، خواهیم توانست از ظرفیت‌های این حوزه برای حل مشکل اشتغال استفاده کنیم.

 کریمی تاکید کرد: با استفاده از فضای مجازی می‌توان جامعه را با کارکرد‌های مهم حوزه مهارت‌آموزی و نقش آن در ایجاد اشتغال آشنا کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه اشاره‌ای هم به برگزاری خوب ویژه برنامه‌های هفته پژوهش در سال جاری داشت و افزود: هم نمایشگاه و هم دیگر اقدامات انجام شده در هفته پژوهش به خوبی توانست جامعه را متوجه اهمیت امر پژوهش کند که نمود این قضیه را در حضور پررنگ همشهریان در نمایشگاه پژوهش شاهد بودیم که باید از این تجربه برای حوزه مهارت آموزی هم استفاده شود.

یاور محمدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه نیز در این نشست با اشاره به تدوین سند مهارت استان، اظهار کرد: چارچوب اصلی این سند سه ساله طراحی شده و آن را برای ارائه پیشنهادات و نقطه نظرات به ادارات و دستگاه‌های مختلف فرستاده‌ایم.

محمدی اضافه کرد: این سند مهارتی در دو قالب استانی و شهرستانی تهیه شده که ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های هر منطقه و شهرستان در آن لحاظ شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به در پیش بودن رویداد گردشگری ۲۰۲۰، بر ضرورت برنامه ریزی برای توانمندسازی فعالین حوزه‌های مختلف گردشگری با استفاده از آموزش‌های مهارتی تاکید کرد.



انتهای  پیام/ز 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.