مدیر مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای روانسر گفت: تعهد سالیانه ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در این شهرستان ۱۲۰ هزار نفر ساعت است که تاکنون ۱۰۲ هزار نفر ساعت آن انجام شده است.

اموزش های فنی و حرفه ای را فرا گرفتندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حسن محمدی  مدیر مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای روانسر گفت: براساس تفاهم نامه‌هایی که با نهاد‌های کمیته امداد، بهزیستی، آموزش و پرورش و نیرو‌های مسلح منعقد شده تاکنون ۱۸۰ نفر از جامعه هدف در قالب ۴۳ هزار نفر ساعت، آموزش‌های مهارتی را فرا گرفته اند.

او بیان کرد: برای ۱۰۰ نفر از کارآموزان این مرکز دوره ویژه فن ورزی شبکه هوایی و ایمنی شبکه برگزار شده که همه این افراد جذب بازار کار شده اند.

مدیر مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای روانسر با بیان اینکه چهار کارگاه آموزشی برق، کشاورزی، جوشکاری و خیاطی در این مرکز فعال است، یادآور شد: هم اکنون ۲۰ حرفه آموزشی در مرکز فنی و حرفه‌ای روانسر آموزش داده می‌شود.

فرماندار روانسر نیز با بیان اینکه ترویج فرهنگ مهارت آموزی در جامعه می‌تواند بخشی از فرهنگ اشتباه پشت میزنشینی را بهبود ببخشد، گفت: فرهنگ مهارت آموزی برای کسب و کار و توسعه اشتغالزایی در جامعه باید نهادینه شود و همه ما در این بخش باید تلاش کنیم.

سعدی مصطفی زاده افزود: باید سطح آگاهی مردم در خصوص مهارت آموزی افزایش پیدا کند و جوانان به سمت کارگاه‌های مهارت آموزی سوق داده شوند و تنها به فکر اشتغال دولتی نباشند.

انتهای  پیام/ز 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.