رییس کمیته مربیان مازندران گفت:محمد حسین محمدیان و امیر حسین زارع کشتی گیران مازندرانی در رقابت‌های کشتی آزاد جام پلیکونه ایتالیا خوب کار کردند.

میر عمادیان رییس کمیته مربیان مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه محمد حسین محمدیان و امیر حسین زارع در رقابت‌های کشتی آزاد جام پلیکونه ایتالیا خوب کار کردند، گفت:امیر حسین زارع اولین استارت خودش را در مسابقات جوانان جهان زده بود و با توجه به اینکه در فینال مقابل حریف آمریکایی شکست خورده بود خیلی از آن باخت ناراحت بود و همیشه منتظر بود آن باخت را جبران کند.

او افزود:وی برای مسابقات امید‌های جهان عزمش را جزم کرده و با غلبه بر سایر حریفان مدال طلای دنیا را گرفت. روند رو به جلوشو خیلی خوب طی کرد بلافاصله با تیم ایران مال قرارداد بسته و وارد مسابقات لیگ شد.

میر عمادیان گفت:با توجه به تمرینات منظمی که تیم داشت امیر را در مقابل پتریا شویلی قهرمان جهان و نایب قهرمان المپیک گذاشتیم و تونست این کشتی گیر را در ایران شکست دهد.

رییس کمیته مربیان مازندران گفت:زارع زنگ خطر را برای همه سنگین وزن‌های دنیا به صدا درآورد همین روند و طی کرد تا وارد اردو‌های ملی شد و تونست بیلال ماخوف قهرمان جهان از روسیه قهرمان المپیک را در مسابقات ایتالیا شکست دهد و مدال طلا را کسب کند.

او افزود:زارع م یتواند سال‌های سال برای کشورمان افتخار آفرینی کند.

میر عمادیان با اشاره به عملکرد عالی محمدیان در این مسابقات گفت:محمدیان ناخواسته کنار گذاشته شد که همه می‌دونند حقش نبود خیلی عالی و قوی برگشت که می‌تواند الگویی برای جوانان باشد.

او افزود:در کشتی‌های رو به جلویی که گرفت نشان داد به مرز پختگی رسیده وی در دیدار فینال الکساندر هوشتین دارنده مدال نقره اروپا از کشور بلاروس را با نتیجه ۹ بر صفر مغلوب کرد و به مدال طلا دست یافت.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.