محمدحسین محمدیان و امیرحسین زارع در مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام متئو پلیکونه ایتالیا به مدال طلا دست یافتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رقابت‌های بین المللی جام متئو پلیکونه ایتالیا که جز مسابقات رنکینگ دار اتحادیه جهانی کشتی محسوب می‌شود با درخشش کشتی گیران مازندران در روز نخست همراه بود.

محمدحسین محمدیان جوان ساروی در وزن ۹۷ کیلوگرم تا قبل از دیدار فینال، بدون اینکه امتیازی به حریفان بدهد از ۴ دیدار خود ۴۰ امتیاز تصاحب کرد.

اوج هنرنمایی پسر عسگری محمدیان، شکست با ضربه فنی کایل اسنایدر آمریکایی با کوله باری از تجربه و مدال از مسابقات قهرمانی جهان و المپیک بود.

محمدیان با انگیزه در دیدار پایانی نیز موفق شد حریف بلاروسی خود را با امتیاز ۹ بر صفر شکست دهد و بر سکوی نخست این تورنمنت معتبر تکیه بزند.

اما سنگین وزن خوش آتیه و با صلابت مازندران به هیچ رقیبی رحم نکرد، امیرحسین زارع دلاور آملی که نماینده ۱۲۵ کیلوگرم کشورمان در این رقابت‌ها بود همچون محمدیان تا قبل از دیدار فینال به هیچ حریفی حتی یک امتیاز هم نداد.

زارع در دیدار پایانی با بیلال ماخوف روس رو در رو شد، ماخوف که دارنده نشان نقره المپیک و ۵ مدال طلا، نقره، برنز در کشتی آزاد و ۲ مدال برنز در کشتی فرنگی از پیکار‌های قهرمانی جهان است، تسلیم اراده و قدرت پسر شایسته مازندران شد و حرفی برای گفتن نداشت.

زارع در یک کشتی فکورانه موفق شد این قهرمان پر آوازه را با نتیجه ۵ بر ۳ مغلوب کند و صاحب مدال طلا شود.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار