سیجانی گفت:با همکاری برق منطقه‌ای تهران و اعتبارات استانی تا چند هفته آینده کمبود برق شهرک شکوهیه تامین خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،محمود سیجانی،رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با اشاره به اینکه شهرک شکوهیه به ۶۰ مگاوات برق دیگر نیاز دارد گفت: در حال حاضر ۱۱۰ مگا وات،مصرف این شهرک است که با همکاری برق منطقه‌ای تهران و اعتبارات استانی تا چند هفته آینده کمبود برق این شهرک تامین خواهد شد.

او در خصوص بدهی تولیدکنندگان افزود: سازمان تامین اجتماعی و امور مالیاتی با اقساطی کردن بدهی‌ها و بخشودگی جرائم موظف به همکاری با تولید کنندگان هستند.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت، ارز اشخاص یا حاصل از صادرات را تنها راه تامین ارز مورد نیاز تولید کنندگان در حال حاصر دانست و گفت: با تهاتر و ارتباط استان بازرگانی صادر کنندگان و وارد کنندگان به یکدیگر معرفی می‌شوند تا ارز تهاتر شود.

سرمست، استاندار هم از پیگیری مصوبات گذشته توسعه مدیر کل دفتر استاندار خبر داد.

او افزود: مدیر کل دفتر استاندار موظف است که با واحد‌هایی که قبلا بازدید شد تماس گرفته و روند مصوبات را پیگیری کند.

استاندار قم معرفی ظرفیت‌های تولید را یکی دیگر از راهکار‌های رونق تولید خواند و گفت: در نشستی با شبکه ایران کالا این رسانه اعلام آمادگی کرده که کالا‌های داخلی را رایگان تبلیغ کند.

مدیر عامل شرکت گاز استان هم در حاشیه این نشست از افزایش ۲۵۰ درصدی اعتبار توسعه گاز رسانی به واحد‌های صنعتی استان خبر داد.

نصیری افزود: این افزایش اعتبار در ده سال گذشته بی نظیر است که بخشی از آن مدیریت استان و بخشی از کشور تامین شده است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار