نماینده استان در مجلس شورای اسلامی با حضور در واحد‌های تولیدی از نحوه تولید و عملکرد واحد‌های تولیدی بازدید به عمل آورد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی چهارشنبه ۱۶ مرداد ۹۸ با حضور در شهرک‌های صنعتی شکوهیه و محمودآباد از ۱۰ واحد تولیدی با هدف نظارت بر فعالیت کارخانجات و همچنین پاسخگویی به نیاز‌ها و مشکلات تولیدکنندگان بازدید به عمل آورد.

وی ضمن اشاره به مشکلات موجود در شهرک‌های صنعتی استان گفت: مشکلات عدیده‌ای در زمینه گازرسانی، برق و همچنین آب شهرک‌های تولیدی استان وجود دارد که در این میان می‌توان به بحث گازرسانی این واحد‌ها اشاره کرد که اقدامات لازم در این مهم صورت گرفته است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: طی جلسات متعدد با شرکت ملی توزیع فرآورده‌های نفتی و همچنین شرکت ملی گاز داشتیم مقرر شد که ۷۰ میلیارد تومان کمک هزینه به استان در زمینه‌ی گاز رسانی صورت گیرد که در این میان ۱۳ میلیارد آن سهم شهرک پردیسان قم و مابقی هم در راستای برطرف سازی مشکلات شهرک‌های صنعتی شکوهیه، محمودآباد و همچنین الغدیر تا پایان سال ۹۸ و ابتدای سال ۹۹ جهت گازرسانی کامل به این بخش‌ها می‌باشد.

این مقام مسئول در رابطه با مشکلات برق این واحد‌های تولیدی تصریح کرد: جلسات متعددی که با مدیر منطقه برق تهران به عنوان تامین کننده برق صنعتی استان صورت پذیرفت مقرر شد تا نسبت به افزایش توان برق شهرک‌های صنعتی قم اقدامات لازم صورت گیرد تا افزایش ۴۰ مگابایتی برق واحد‌های تولیدی را شاهد باشیم.

امیرآبادی عضو هیئت رئیسه‌ی مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: برخی مشکلات وارده داخلی می‌باشد که در تلاش هستیم تا با همکاری مدیران استانی در صدد حل آن برآییم، اما بسیاری از مشکلات ملی می‌باشند که امید می‌رود با تصویب طرح‌های مربوطه در مجلس شورای اسلامی، همکاری بانک مرکزی و همچنین ورود صندوق توسعه ملی بتوانیم مشکلات پیش روی استان را برطرف سازیم.

در حاشیه این بازدید نیز تعدادی از تولیدکنندگان واحد‌های صنعتی در نشستی مشکلات و نیازمندی‌های خود را مطرح کردند.

انتهای پیام/الف

امیرآبادی از واحد‌های تولیدی استان بازدید کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار