ایرانی خواه گفت:پایگاه شهری اورژانس ۱۱۵ قم به همت بانوی نیکوکار قمی در خیابان امامزاده ابراهیم (ع) قم به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،خوشرو بانوی نیکوکار قمی سال ۹۵ منزل مسکونی خود را به مساحت ۳۰۰ مترمربع در ۲ طبقه به عنوان تنها دارایی و ماحصل دسترنج یک عمر تلاش خود و برادر مرحومش برای ساخت پایگاه اورژانس ۱۱۵ به مجمع خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی قم اهدا کرد.

ابوالفضل ایرانی خواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش‌ها و خدمات خیرین گفت: خیران محترم با نیت پاک و مخلصانه خود تلاش می‌کنند تا مشکلات مردم رفع شود و در عرصه سلامت نیز همواره یار و یاور ما بوده اند.

برای بازسازی این پایگاه اورژانس ۵۰۰ میلیون تومان به همت خیر نیکوکار علیرضا خرمی روز هزینه شده است.

در این مراسم شهیدی رییس اورژانس ۱۱۵ قم نیز گفت: خیرین همواره در راستای کمک رسانی به اورژانس تلاش کرده اند که قدردان آن‌ها هستیم و با توجه به لزوم توجه به ناوگان اورژانس انتظار داریم که ما را در راستای تهیه خودرو‌های آمبولانس‌ها و یا بهسازی آن‌ها نیز یاری کنند.

امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی نیز با قدردانی از تلاش‌های خیرین و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی قم در راه اندازی پایگاه اورژانس شهری گفت: این منطقه نیاز به چنین پایگاهی داشت و با توجه به تصادف موتورسیکلت سواران، حضور به موقع اورژانس می‌تواند در نجات جان انسان‌ها موثر باشد.

 در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره خیر مرحوم صدقعلی خوشرو که این پایگاه به نام وی نامگذاری شده است از خانم خوشرو واقف ملک این پایگاه به عنوان خیر حوزه سلامت هم قدردانی شد.

انتهای پیام/ح

بهره برداری از پایگاه اورژانس ۱۱۵ قم به همت بانوی خیر سلامت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار