رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: کارگروه ورزش و جوانان باید بتواند ارزش‌های انقلاب را در برنامه‌های دهه فجر، عالمانه و هنرمندانه به نسل جوان و نوجوان منتقل کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حسین انجم‌شعاع، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان در پنجمین کارگروه ورزش و جوانان ستاد دهه فجر استان کرمان که با حضور اعضای کارگروه، رؤسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها، هیئت‌های ورزشی و سازمان‌های مردم نهاد استان کرمان در محل سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان برگزار شد، به کارگروه ورزش و جوانان ستاد دهه فجر استان اشاره کرد و این کارگروه را یکی از کارگره‌های فعال و پیشتاز در برنامه‌های دهه‌ی فجر دانست.

 

انجم شعاع با قدردانی از خدمات پاریزی، مدیرکل ورزش و جوانان استان در کارگروه ورزش و جوانان استان افزود: وی در قالب برنامه‌های دهه فجر توانسته هم در بخش ورزش و هم جوانان خوب عمل کند.

او با اعلام اینکه برنامه‌های خوب و مفصلی برای دهه فجر امسال در نظر گرفته شده، ابراز امیدواری کرد: همانطور که این برنامه‌ها با قوت و قدرت برنامه ریزی شده، به همان تناسب به خوبی و با قدرت نیز اجرا شوند.

 

انجم شعاع به ایام الله دهه‌ی مبارک فجر اشاره کرد و با اعلام اینکه این دهه از ۱۲ بهمن آغاز شده و تا ۲۲ بهمن ادامه دارد، این مناسبت مهم را عنایت ویژه خداوند به مردم ایران دانست و تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی، مهمترین عنایت خداوند به مردم بود که در این دهه رقم خورد.

او تأکید کرد: انقلاب با همه‌ی خون‌ها و شهدایی که داد و با تمام مشکلاتی که پشت سر گذاشت، امروز به دست ما رسیده، پس باید تلاش کنیم تا حفظ و به نسل جوان منتقل شود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان بیان داشت: جمهوری اسلامی و انقلا ب ما همانطور که حضرت آقا فرمودند، تنها انقلابیست که بعد از ۴۱ سال توانسته هویت انقلابی خود را حفظ کند و روز به روز در منطقه و کشور‌های همسایه توانسته نفوذ خود را بیشتر کند.

انجم شعاع گفت: در حقیقت، اگر انقلاب نمی‌شد، امروز پس از ۴۰ سال از اسلام چیزی باقی نمی‌ماند.

 

او افزود: تلاش‌های استکبار امروزه در راستای وارد کردن ضربه به جمهوری اسلامی است، چرا که ارزش‌های این نظام در استقلال، عزت و اقتدار، منافع آنان را به خطر انداخته لذا در پی ضربه زدن به نظام و ازبین بردن هویت آن هستند.

انجم شعاع تصریح کرد: باید بتوانیم ارزش‌های انقلاب را به نسل جوان و نوجوان عالمانه و هنرمندانه منتقل کنیم.

وی با تأکید بر اینکه برنامه‌های دهه‌ی فجر باید مردمی و با مشارکت جوانان انجام شوند، یکی از کارگروه‌هایی که می‌تواند این کار را محقق کند، کارگروه ورزش و جوانان دانست و بیان داشت: این کارگروه با مشارکت جوانان، ورزشکاران جوان و سمن‌های جوانان می‌تواند در دهه فجر جاری به تحقق این هدف کمک کند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: باید طوری برنامه ریزی شود که ما بتوانیم هدف گذاری کنیم و در نهایت کار را به جوانان بسپاریم.

انجم شعاع افزود: با توجه به اینکه پس از دهه فجر، بلافاصله انتخابات را داریم و با توجه به اینکه فضای کشور با توجه به اتفاقات اخیر، فضایی اندوهبار و غمگین است، باید بتوان با استفاده از دهه فجر، فضا را حماسی کنیم.

او تصریح کرد: باید درواقع علاوه بر با شکوه برگزار کردن برنامه‌های دهه فجر، این فضا را برای انتخابات را آماده کنیم تا مشارکت حداکثری مردم را به دنبال داشته باشیم.

 

انجم شعاع بیان داشت: برگزاری برنامه‌های شاد که مردم از این فضا فاصله گیرند و با شور و نشاط در انتخابات شرکت کنند.

او با اعلام اینکه باید برنامه‌های دهه فجر، وحدت آفرین باشند، گفت: برنامه‌های دهه فجر جزو برنام‌های نظام است و از آنجایی که مربوط به گروه یا جناح خاصی نیست، پس باید همه در برگزاری آن مشارکت کنند تا با این برنامه‌های خوب، شاد و منسجم سبب ایجاد وحدت، امید و شور و نشاط در جامعه شویم.

 

در پایان این کارگروه از عذری ریاحی، رئیس گروه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان به واسطه قرار گرفتن در جمع ۶ استان برتر کشور در زمینه طرح تابستانه با ورزش تجلیل شد.

همچنین از ۷ شهرستان برتر استان در جشنواره تابستانه با ورزش (کرمان، بم، زرند، فهرج، عنبرآباد، کوهبنان و بافت) و ۹ هیئت ورزشی برتر (ورزش‌های همگانی، کونگ فو، بسکتبال، پزشکی ـ ورزشی، انجمن‌های ورزشی، کاراته، ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی، گلف و ووشو) قدردانی شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار