در ادامه ارادت به سردار دل‌ها، گروهی از جوانان ترکیه برای زیارت آرامگاه ابدی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به گلزار شهدای کرمان آمدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  این روز‌ها و شب‌ها سردی هوا هم باعث نشده که گلزار شهدای کرمان و آرامگاه ابدی سردار شهید  حاج قاسم سلیمانی از جمعیت خالی شود.

پس از تدفین پیکر مطهر شهدای مقاومت در گلزار شهدا کرمان، آرامگاه حاج قاسم همچنان در حلقه عزاداران است و در این میان حضور افراد عاشق و محب سردار سلیمانی از کشور‌های دیگر نیز دیدنی است.

تا کنون میهمانانی از کشور‌های افغانستان، پاکستان، قزاقستان، آلمان و اکنون نیز ترکیه برای زیارت آرامگاه سردار سلیمانی و همرزمش سردار پورجعفری به کرمان آمده اند.

شب گذشته نیز حاج قاسم میزبان پنج نفر جوان اهل ترکیه بود که این مسیر طولانی را برای زیارت آرامگاه ابدی سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی تا کرمان آمده بودند و تنها دلیل این سفر را عشق به حاج قاسم سلیمانی عنوان کردند.

زائران قزاقستانی خود را به آرامگاه سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی رساندند و ساعت‌ها متحیر به آرامگاه ابدی مردی نگریستند که جهانی را متحیر خود کرده بود.

همچنین گروهی از زائران قزاقستانی نیز در روز‌های گذشته خود را به آرامگاه حاج قاسم رساندند.

گلزار شهدای کرمان مأمن عاشقان و دلدادگانی است که خود را از سراسر دنیا به این خطه می‌رسانند و گویی قلب تمام عالم به سرداری گره خورده که در این خاک مقدس آرمیده است.

عشق عالم گیر به سردار مقاومت

عشق عالم گیر به سردار مقاومت

عشق عالم گیر به سردار مقاومت

عشق عالم گیر به سردار مقاومت

عشق عالم گیر به سردار مقاومت

عشق عالم گیر به سردار مقاومت

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۸ ۳۰ دی ۱۳۹۸
خوشا ب سعادت شان ک زیارت کردند آرامگاه سردار مظلوممان را.منم آرزو دارم زیارتش نصیبم شود
آخرین اخبار