دبیر فدراسیون فوتبال گفت: سلب امتیاز میزبانی تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا هنوز ابلاغ نشده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم شکوری دبیر فدراسیون فوتبال در خصوص سلب امتیاز میزبانی تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد:  ببه صورت رسمی همه خبر‌ها از سایت فدراسیون فوتبال اعلام می‌شود. تا این لحظه هنوز خبری از سلب امتیاز میزبانی به ما نرسیده است. تنها بحث سلب میزبانی باشگاه‌ها مطرح بوده و این موضوع به تیم ملی نرسیده است. ۴ تیم فوتبال، وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال، مردم و ... نمی‌خواهند که امتیاز میزبانی از ما سلب شود.  

شکوری: سلب میزبانی ایران در بازی‌های ملی صحت ندارد/ بازی استقلال و الکویت قطعا برگزار نمی‌شود

به توییت خبرنگار سعودی نمی‌توان استناد کرد

او ادامه داد: این خبر از طرف توییت یک خبرنگاری از عربستان بیرون آمد که نمی‌توان به آن استناد کرد. روز جمعه تازه ایمیل سلب میزبانی به ما ارسال شد و اینکه از قبل داستانی پشت این ماجرا بوده را نمی‌دانم. مطمئن باشید اگر چیزی هم باشد رسما اعلام می‌کنیم، چون بحث هوادار است و ما وظیفه خود می‌دانیم اطلاع رسانی درستی داشته باشیم. احساس می‌کنم در این خصوص بزرگنمایی صورت گرفته و محدود به فوتبال هم نمی‌شود.

بهترین تماشاگران آسیا متعلق به ایران هستند

او افزود: در سایر رشته‌ها هم میزبان مسابقات بزرگ در کشورمان هستیم. روز شنبه هم دیدار پرسپولیس و تراکتور در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. ما از نظر تماشاگر در آسیا در رتبه اول قرار داریم و AFC هم بار‌ها  این مسئله را تاکید کرده است. در کنگره فیفا هم که بودم اینفانتینیو و شیخ سلمان با این مورد هم عقیده بودند. این بحثی هم که پیش آمد سیاسی است.  

بازی استقلال و الکویت قطعا برگزار نمی‌شود

شکوری اظهار کرد: قطعا بازی استقلال و الکویت یکم بهمن به هیچ عنوان برگزار نمی‌شود. قرار بود بازی به زمان دیگری یعنی ۵ ژانویه موکول شود که در مورد آن هنوز بحث هست. باشگاه‌های ما تصمیم گرفتند که در این تورنمنت تنها در کشور خودمان میزبانی کنیم و از حقمان دفاع می‌کنیم.

شکوری: سلب میزبانی ایران در بازی‌های ملی صحت ندارد/ بازی استقلال و الکویت قطعا برگزار نمی‌شود

کنفدراسیون فوتبال آسیا در ابتدا درخواست تضمین امنیتی بازی‌ها را از ما داشت

او در مورد ماجرای سلب امتیاز میزبانی از تیم‌های ایرانی بیان کرد: حدود یک هفته پیش از AFC نامه‌ای به ما رسید. وزیر وزرش در کمتر از یک ساعت تضمین امنیت بازی‌ها را با رونوشتی به‌ ای اف سی ارسال کرد. جمعه هم دوباره نامه‌ای دیگری از کنفداسیون فوتبال آسیا به ما رسید که باید در زمین بی طرف بازی‌های تیم‌های ایرانی برگزار شود. صالحی امیری رایزنی‌های خوبی انجام داد و سلطانی فر نامه‌ای را برای شیخ سلمان ارسال کرد.


بيشتر بخوانيد: ممبینی: مربی بعدی تیم ملی فوتبال ایرانی است


انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار