سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران درباره شرایط تیمش توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید استیلی، سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران درباره نحوه تمرینات این تیم برای حضور در مسابقات نهایی المپیک ۲۰۲۰ بیان کرد: آلودگی هوا وجود دارد، اما به دلیل اینکه تمام امکانات در مرکز ملی فوتبال است، مجبور هستیم در سالن و زمین چمن تمرین کنیم و مشکلی نیست.

او افزود: در مسابقات نهایی المپیک با تیم‌های ازبکستان، کره جنوبی و چین همگروه هستیم و بازی‌های سختی در پیش داریم. تمام تلاش مان را می‌کنیم تا به موفقیت برسیم وعملکرد خوبی ارائه دهیم، اما نیاز است تا بازیکنان را در اختیار داشته باشیم.


بیشتر بخوانید:  جلسه کادرفنی تیم ملی امید برگزار شد/ رقبا آنالیز شدند


استیلی ادامه داد: زمان زیادی را تاکنون از دست دادیم، اما باید برای آینده برنامه ریزی کرد و باید بازیکنان را در اختیار داشته باشیم تا بتوانیم صعود کنیم. بازی‌های سختی پیش رو داریم و برای صعود باید تلاش زیادی کرد. از تمام مربیان و باشگاه‌ها درخواست دارم تا بازیکنان شان را در اختیار تیم المپیک قرار دهند تا بتوانیم طلسم شکنی کنیم.  

سرمربی تیم ملی امید در پایان گفت: روز سه شنبه باید بازیکنان را در اختیار باشگاه‌ها قرار دهیم و به این دلیل فرصت کمی برای تمرین کردن و ... داریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار