دانشجویان انقلابی دانشگاه رازی کرمانشاه هنجار شکنی های اخیر را محکوم کردند

دانشجویان انقلابی دانشگاه رازی کرمانشاه در محکومیت هنجارشکنی‌ها و هتک‌ حرمت‌های اخیر عده‌ای دانشجونما در این دانشگاه تجمع کردند.

 دانشگاه رازی کرمانشاهبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  تجمع خودجوش دانشجویان ولایی و انقلابی دانشگاه رازی کرمانشاه عصر امروز یکشنبه در داخل این دانشگاه برگزار شد و دانشجویان اعلام کردند که اجازه فتنه‌گری در فضای دانشگاه به عناصر خودفروخته ضدانقلاب نمی‌دهند.

آنها ضمن محکومیت این اقدامات و هتاکی‌ها که در هفته گذشته رخ داد با سر دادن شعارهای «آشوبگر بی ریشه، اینجا دمشق نمیشه»، «آشوبگر روانی، داعش ما شمایی»، «فتنه‌گران خودفروش، بی غیرت و وطن فروش» و… به این مسائل واکنش نشان دادند.

دانشجویان انقلابی همچنین با شعارهای «ملت ما خسته نیست، دست سپاه بسته نیست»، «اگر سپاهی نبود، داعش الان اینجا بود»، «مرگ بر مسئولان سازش‌کار»، «پناه ایران زمین، سپاه مستضعفین» و «کشته ندادیم که سازش کنیم، قاتل سردار را ستایش کنیم» به حمایت از سپاه پاسداران پرداختند و از آنها برای سیلی سختی که به آمریکا جنایتکار در ماجرای موشک‌باران عین‌الاسد زدند قدردانی کردند.

در پایان این مراسم بیانیه‌ای در محکومیت فتنه‌انگیزی‌های اخیر در کشور و در دانشگاه رازی قرائت شد که حاضران با شعال الله‌اکبر آن‌را تأیید کردند؛ همچنین طوماری نیز در این خصوص توسط دانشجویان و اساتید انقلابی حاضر امضا شد.

 انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار