اخبار حوادث در ۲۹ دی ۹۸؛

شرکت غیرمجاز و کلاهبردار اقتصادی در دشتستان متلاشی شد/ دستگیری سارقان در گناوه

مهم‌ترین اخبار حوادث امروز (یکشنبه ۲۹ دی ۹۸) را اینجا بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهم‌ترین اخبار حوادث امروز (یکشنبه ۲۹ دی ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری اعضاء شرکت کلاهبردار اقتصادی در برازجان

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از شناسایی و دستگیری اعضاء شرکت غیر مجاز و کلاهبردار اقتصادی در شهر برازجان خبر داد.

 سرهنگ فرهاد آراوند گفت: با اشراف اطلاعاتی مأموران اداره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی دشتستان مشخص شد که تعدادی افراد سودجو و کلاهبردار با راه اندازی یک شرکت، فعالیت غیر قانونی و تبلیغات سوء و غیر واقعی در فضای مجازی با وعده‌ دستیابی سریع به ثروت و آموزش روش‌های استخراج ثروت اقدام به جذب و فریب جوانان کرده‌اند.

او افزود: پس از تکمیل تحقیقات و هماهنگی با مقام قضایی، مأموران پلیس آگاهی دفتر این شرکت غیر قانونی و کلاهبردار را پلمپ و دو عضو  این شرکت را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان ادامه داد: متهمان در بازجویی‌ها و تحقیقات اعتراف کردند که پس از جذب جوانان فریب خورده و گرفتن رمز دوم حساب‌های بانکی آنان، دست به انجام عملیات‌های بانکی و کلاهبرداری از حساب‌های آن‌ها می‌زدند.

آراوند بیان کرد: متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

دستگیری ۵ سارق در گناوه

فرمانده انتظامی شهرستان گناوه گفت: در نتیجه اقدامات و تلاش‌های شبانه روزی ماموران در هفت روز گذشته پنج سارق شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ حسین احمدی افزود: سارقان در بازجویی‌ها به ارتکاب هفت فقره انواع سرقت از جمله سرقت اماکن خصوصی، سرقت موتورسیکلت، سرقت داخل خودرو، کیف قاپی اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات تحویل مراجع قضائی شدند.

او تاکید کرد: شهروندان می‌توانند با رعایت اصول امنیتی و حفاظتی مانند رها نکردن خودرو و موتورسیکلت در کوچه‌های خلوت و یا تاریک در پیشگیری از سرقت پلیس را یاری کنند و همچنین درصورت مشاهده و حضور افراد ناشناس مشکوک در کوچه و محله خود، این گونه موارد را از طریق ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری سارق سیم برق در دشتستان

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت: ۲۸ فقره سرقت سیم و کابل برق در این شهرستان کشف شد.

سرهنگ فرهاد آراوند ادامه داد: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در شهرستان دشتستان، مأموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند فرد سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

او بیان کرد: متهم در بازجویی‌های پلیسی به ۲۸ فقره سرقت اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.