هفته بیستم لیگ آزادگان امروز با برگزاری پنج دیدار پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه بازی‌های هفته بیستم لیگ آزادگان امروز پنج دیدار برگزار شد که در مهم‌ترین آن تیم مس رفسنجان به مصاف قشقایی شیراز رفت.

شاگردان ربیع خواه که برای تثبیت صدرنشینی شان به امتیاز این دیدار خانگی نیاز شدیدی داشتند، با حساب ۲ بر یک بازی را واگذار کردند تا متحمل شکست غیرمنتظره‌ای شوند.


بیشتر بخوانید: شاگردان روانخواه و دست نشان به تقسیم امتیازات رضایت دادند


حمید گلزاری در دقیقه ۳۳ مس رفسنجان را پیش انداخت، اما در ادامه حسین حیدری و مرتضی سنجانکی ۲ بار در دقایق ۵۶ و ۸۲ برای قشقایی گلزنی کردند تا در خانه حریف قدرتمندشان یک پیروزی ارزشمند به دست بیاورند.

شهرآورد گیلان که به میزبانی داماش برگزار شد برنده‌ای نداشت و این تیم برابر ملوان به تساوی بدون گل رضایت داد.

مس رفسنجان هم با گل دیرهنگام حسین شنانی آرمان گهر سیرجان را شکست داد. در اواخر وقت‌های تلف شده نیمه دوم امیدن جهان کهن از مس کرمان اخراج شد.

فجرسپاسی هم که در ۲ هفته گذشته عایدی جز باخت نداشته، در ادامه روند ضعیفش برابر استقلال خوزستان به تساوی بدون گل رسید. این در حالی بود که شاگردان مهابادی در این دیدار از امتیاز میزبانی برخوردار بودند و می‌توانستند فاصله ۵ امتیازی شان با صدر جدول را کاهش دهند.


بیشتر بخوانید: پیروزی ارزشمند شاگردان باهنر برابر فجرسپاسی/ فاصله زردپوشان شیرازی تا صدر به ۶ امتیاز رسید


خوشه طلایی ساوه نیز موفق شد علم و ادب قعرنشین را با نتیجه ۱-۲ شکست دهد. سجاد اژدر و اکبر صغیری گل‌های خوشه طلایی را به ثمر رساندند.

۳ دیدار دیگر این هفته به دلیل سرمای هوا و بارش شدید برف لغو شد.

نتایج بازی‌های امروز لیگ آزادگان:

مس رفسنجان ۱ - ۲ قشقایی شیراز

داماش گیلان ۰- ۰ ملوان

مس کرمان ۱- ۰ آرمان گهر

خوشه طلایی ساوه ۲ - ۱ شهرداری تبریز

فجر سپاسی ۰- ۰ استقلال خوزستان

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار