سخنگوی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: قرارداد پیمانکار ایستگاه‌های دوچرخه سواری به دلیل عمل نکردن به تعهدات خود در قبال ارائه خدمات به شهروندان با وجود ارائه فرصت، از طرف شهردار مشهد فسخ شد.

خدمات دهی نامطلوب علت تعطیلی ایستگاه‌های دوچرخه در مشهدمجید بخت آزما، سخنگوی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،گفت: از طرفی، نیرو‌های این پیمانکار هیچ گونه قرار داد استخدامی با شهرداری مشهدندارند، بنابراین شهرداری وظیفه و تعهدی در قبال آن‌ها ندارد و در باره ادامه فعالیت و دریافت مطالبات و حق و حقوق خود باید به پیمانکار مراجعه کنند و در این باره اگر با مسئله و مشکلی مواجه شدند به اداره کار مراجعه کنند.

او ادامه داد: یکی از مواردی که در شرایط جدید برای راه اندازی این ایستگاه‌ها مد نظر شهرداری است تامین دوچرخه‌های نسل چهار است که شهروند برای استفاده از آن‌ها نیاز به اپراتور ندارد و تمام فرآیند استفاده از این دوچرخه‌ها مبتنی بر نرم افزار و اپلیکیشن‌های موبایلی است.

سخنگوی سازمان ترافیک شهرداری مشهد گفت: همچنین در این نوع دوچرخه ها، شهروند از محل‌ها و مکان‌های مختلف قادر خواهد بود آن‌ها را در اختیار داشته باشد و پس از استفاده، در هر منطقه از شهر در چرخ بند‌هایی که قرار داده خواهد شد آن‌ها را متصل کند.


انتهای پیام//م. م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.