شهردار کرج گفت:اولین‌نمونه این کارخانه در تهران انجام شده که امیدواریم بتوانیم تا تابستان سال ۹۹ ساختمان این کارخانه را تکمیل کرده و محوطه سازی آن را به اتمام برسانیم.

امضای تفاهم نامه کارخانه نوآوری البرزبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،علی اصغر کمالی زاده بعد از ظهر امروز در آئین شروع مرحله تاسیس کارخانه نوآوری استان البرز که با حضور دکتر ستاری معاون محترم علمی و فناوری برگزار شد، گفت: اولین‌نمونه این کارخانه در تهران انجام شده است و شهرهای دیگر نیز در این زمینه کار کرده اند اما هنوز کارخانه نوآوری این شهرها به مرحله بهره برداری نرسیده است.

کمالی زاده افزود: زمین‌ محل احداث کارخانه نوآوری استان البرز در خط ۴ حصار کرج بالغ بر ۱۰ هکتار وسعت دارد که در این خصوص در وسعت حدود ۱۵ هزار متربع ساخت و ساز انجام شده است و این اقدام‌پیشرفت فیزیکی بیش از ۸۵ درصد داشته است و تنها کارهایی مانند بحث های تاسیساتی آن مانده است.

شهردار کرج گفت: در این ۱۵ هزار و ۶۰۰ مترمربع ساخت و ساز در ۵ بلوک انجام شده است و امیدواریم بتوانیم تا تابستان سال ۹۹ ساختمان این کارخانه را تکمیل کرده و محوطه سازی آن را به اتمام برسانیم.

کمالی زاده افزود: این کارخانه نوآوری یک اکوسیستمی است که در آن تمامی ذی نفعان حضور پیدا خواهند کرد، در این اکوسیستم شاهد نوآوری، خلاقیت و بهره وری بر اساس کارآفرینی خواهیم بود.

او  در ادامه افزود: در قالب تاسیس این کارخانه می خواهیم بصورت مسئله محور مسائل حوزه مدیریت شهری را حل کنیم.

انتهای پیام/خ.ش

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.