مدیرکل اجراییات شهرداری کرمانشاه از راه‌اندازی ستاد رفع سدمعبر خبر داد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،غلامرضا شهبازی مدیرکل اجراییات شهرداری کرمانشاه از راه‌اندازی ستاد رفع سدمعبر خبر داد و گفت : با راه‌اندازی این ستاد با دستفروشان و متخلفانی که سد معبر کرده و یا ترافیک شهری ایجاد کنند به‌صورت شبانه‌روز برخورد می‌شود.

او گفت : در گذشته فعالیت ماموران در رابطه با تخلفات سدمعبر از صبح تا غروب محدود می شد و به صورت شبانه روزی فاقد ستادی در این زمینه بودیم.

شهبازی افزود: از همین رو بنا به درخواست شهروندان و شهردار کرمانشاه به تشکیل ستاد شبانه روزی سد معبر اقدام کردیم تا در سطح شهر به ویژه در میادین اصلی و ورودی شهر نظارت بهتر داشته و با دستفروشانی که سدمعبر می کنند و موجب ترافیک شهری می شوند به صورت شبانه روز برخورد شود.

 مدیرکل اجراییات شهرداری کرمانشاه،گفت: ساعات کاری اکیپ شبانه این ستاد از ۱۹ تا یک بامداد خواهد بود و شهروندان می توانند برای اطلاع رسانی از افرادی که سدمعبر می کنند با شماره ۲-۳۸۲۲۵۷۱۱ تماس بگیرند.

او گفت: از گذشته برنامه ای برای ساماندهی دستفروشن به صورت هفته بازارها طراحی شده و اجراییات شهرداری کرمانشاه تنها موظف به برخورد با تخلفات سد معبر است.

شهبازی گفت: بهتر است برای ساماندهی دستفروشان به ویژه خودروهای سیار جلسه ای از سوی معاونت خدمات شهری شهرداری با راهور و نیروی انتظامی برگزار شود.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.