معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: مالکان حقیقی ناوگان سواری کرایه بین شهری استان تا اول بهمن ماه سال جاری فرصت دارنداز سهمیه سوخت اقدام کنند.

اول بهمن ماه آخرین فرصت برای ثبت اطلاعات شبای مالکان ناوگان سواری کرایه برون شهریتیمور باقری معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: مالکان حقیقی ناوگان سواری کرایه بین شهری در استان تا مهلت تعین شده فرصت دارند که برای دریافت سهمیه سوخت براساس پیمایش، اطلاعات شماره شبای ناوگان خود را در سامانه اینترنتی smartcard.rmto.ir ثبت کنند.

او ادامه داد: بعد از گذشت تاریخ ذکر شده امکان ثبت اطلاعات فراهم نبوده و تخصیص سهمیه سوخت برای ناوگان سواری کرایه که در این سامانه ثبت نام نکرده اند، میسر نخواهد بود و مسئولیت عواقب آن برعهده مالک وسیله نقلیه است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان خطاب به شرکت ها، رانندگان و مالکان ناوگان سواری کرایه عمومی استان تاکید کرد: به دلیل اهمیت استفاده از اوراق صورت وضعیت مسافری دارای کد رهگیری در کلیه مسیر‌های بین شهری، ثبت اطلاعات شماره شبا در سامانه مذکور ضروری است.

باقری تصریح کرد: در حال حاضر حدود ۵۰۰ ناوگان سواری کرایه عمومی بین شهری در قالب ۳۱ شرکت حمل و نقل در سیستان و بلوچستان فعالیت دارند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار