تاکنون ۸۸ هزار فعالیت کانون‌های مساجد گیلان در سامانه بچه‌های مسجد در قالب طرح ملی فهما ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حجت‌الاسلام محمدعلی رضوانی‌نژاد، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان، با بیان اینکه ثبت نام در رویداد ملی فهما که از اول مهر امسال آغاز شده و تا ۲۵ دی به پایان رسیده بود تا ۴ بهمن تمدید شد، گفت: تاکنون ۸۸ هزار فعالیت کانون‌های مساجد گیلان در سامانه بچه‌های مسجد در قالب طرح ملی فهما ثبت شده است.

او، با بیان اینکه کانون‌های مساجد گیلان از ابتدای اجرای طرح ملی فهما جزء استان‌های برتر در ثبت فعالیت‌ها و اعضای کانون بودند، افزود: بیش از ۱۳ کانون استان امتیاز بالای ۱۰ هزار دارد که برای کسب رتبه برتر با کانون‌های استان‌های دیگر رقابت خواهد کرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد گیلان با بیان اینکه ۹۲۰ کانون فرهنگی - هنری در مساجد استان فعال است، گفت: ۹۱۸ کانون با ثبت فعالیت هایشان ۵ میلیون امتیاز کسب کرد.

حجت‌الاسلام رضوانی نژاد، با اشاره به اینکه گیلان با میانگین ۵ هزار و ۵۰۹ امتیاز در رده دوم کشوری فهما قرار دارد، افزود: کانون‌های مساجد گیلان در دور اول ثبت فعالیت‌ها توانستند در جمع کل و میانگین امتیاز‌ها به ترتیب رتبه‌های سوم و دوم کشوری را کسب کنند.

او گفت: گیلان با داشتن ۴ درصد کانون‌های کشور ۸ درصد امتیاز مجموع کشوری را به خود اختصاص داده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد گیلان تصریح کرد: این روند تا پایان مهلت ثبت فعالیت‌ها منجر به انتخاب گیلان به عنوان پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران (فهما) شود.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.