شهدای قشقایی امیدوار به کسب امتیاز از آوردگاه رفسنجان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در هفته ۲۰ لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، ساعت ۱۴ فردا تیم شهدای قشقایی شیراز میهمان مس رفسنجان است.

در جدول رده بندی مس رفسنجان با ۳۹ امتیاز صدرنشین است و شهدای قشقایی شیراز با ۲۰ امتیاز، جایگاه سیزدهم را در اختیار دارد.

حسینی مدیر تیم شهدای قشقایی در آستانه این بازی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، بیان کرد: با مس رفسنجانی بازی داریم که صدرنشین لیگ دسته یک است و خودش را مهیای صعود به لیگ برتر کرده و تیم قشقایی در هفته گذشته تمرینات خوب و با نشاطی را پشت سر گذاشته و امیدواریم بتوانیم از این دیدار امتیاز کسب کنیم.

حسینی افزود: تیم شهدای قشقایی در تیم فصل دوم چند تن از بازیکنان و سرمربی تیم از جمع ما جدا شدند و با شروع دور برگشت روند نتیجه گیری مناسبی نداشتیم، امید به این داریم با داشتن جوانان با انگیزه بومی استان فارس، روز‌های خوبی را پیش رو داشته باشیم.

مدیر تیم شهدای قشقایی اضافه کرد: با کمک مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس، رییس هیات فوتبال استان و رییس هیات فوتبال شیراز، مشکل بسته بودن پنجره نقل انتقالاتی باشگاه مرتفع شد و ما توانستیم هادی خادم و امید کریمی که بازیکنان مصدوم فصل پیش بودند و سید احمد حیات منش و علی اکبر انصاری را جذب کنیم.

در هفته ۱۹ لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، قشقایی شیراز با دو گل نتیجه را مقابل خوشه طلایی ساوه واگذار کرد و مس رفسنجان با یک گل بر میزبانش استقلال خوزستان چیره شد.

بازی رفت دو تیم ۲-یک بسود مس رفسنجان به پایان رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار